وضعیت استاد شجریان نگران کننده است/ ویدئو

5f7b5f901c3a5_5f7b5f901c3a7 عضو هیئت مدیره بیمارستان جم ضمن تشریح وضعیت استاد محمدرضا شجریان گفت: شرایط استاد شجریان از صبح تاکنون تغییری نکرده است و متأسفانه شرایط پایداری ندارد.

دکتر ‌مهرداد‌ بهلولی گفت: وضعیت سلامت استاد شجریان نگران کننده است.

او افزود: وضعیت استاد مانند صبح است و تغییری نکرده و شایعه فوت ایشان نیز که در فضای مجازی منتشر شده کذب است و واقعیت ندارد.

استاد شجریان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم تحت مراقبت است، اما وضعیت جسمانی خوبی ندارند و نسبت به سری قبل که بستری شدند، وضعیت بدتری دارند.

دکتر بهلولی در پایان گفت: بیش از این نمی توانیم درباره جزئیات وضعیت سلامت استاد شجریان صحبت کنیم، زیرا اعلام جزئیات در این مورد باید با اجازه خانواده وی باشد بنابراین از بیان جزئیات بیشتر معذوریم.

در صورت لزوم با اجازه خانواده استاد شجریان جزئیات بیشتری از وضعیت سلامت ایشان در اطلاعیه رسمی بیمارستان جم منتشر می شود، در گذشته نیز هر گونه اعلام اطلاعات جزئی درباره بیماری وی با اجازه خانواده او بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برگزاری پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی

د اکتبر 5 , 2020
فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت مهدی (عج) از برگزاری پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی در کشور خبر داد. مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کشور از برگزاری پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی خبر داد. وی افزود: این پویش با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000