خبر درگذشت محمدرضا شجریان تکذیب شد

5f7b237fae077_5f7b237fae079 درحالی که کانال خبری صداوسیما خبر درگذشت محمدرضا شجریان را منتشر کرده بود، عضو تیم پزشکی بیمارستان جم این خبر را تکذیب کرد.

کانال خبری صداوسیما‌ مدعی شد که محمدرضا شجریان دقایقی پیش فوت کرده است. البته پیش از این بار‌ها شایعه درگذشت این خواننده پیشکسوت در فضای مجازی پیچیده بود.

دکتر مهرداد بهلولی عضو تیم پزشکی بیمارستان جم در گفت‌و‌‌گویی کوتاه این شایعه را تکذیب کرد.

دکتر بهلولی گفت: هنوز معنای این شایعه‌ها را درک نمی‌کنم. اگر قرار است خبری درباره محمدرضا شجریان منتشر شود، از طرف تیم پزشکی یا خانواده وی انجام می‌شود.

گفتنی است، محمدرضا شجریان استاد آواز ایران، روز گذشته با توجه به شرایط عمومی، قلبی – ریوی ناپایدار و افت سطح هوشیاری و فشار خون، به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابتلای نماینده مرودشت به کرونا

د اکتبر 5 , 2020
سیاسی/ مجلس نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا مبتلا شد. جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی خبر ابتلایش به بیماری کرونا را تایید کرد و از طی کردن دوران درمان در بیمارستان خبر داد. وی هم چنین خواستار رعایت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000