تحویل اسامی ۴۶ نفر از مقامات آمریکایی برای تعقیب قضایی به دادستانی تهران/ فهرست اسامی

سیاسی/ قضایی 5f7b17487a094_2020-10-05_16-23 دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در حاشیه بازدید از بیمارستان کودکان مفید، با اشاره به اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا در تحریم دارویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دشمنان در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

علی باقری کنی ادامه داد: کودکان نیازمند یمنی که به دارو نیاز دارند، فریادشان خطاب به کشور‌های اروپایی و آمریکایی این است که جنایت بس است؛ دستگاه قضا خود را مقابل این جنایت‌ها مسئول می‌داند و نباید اجازه دهیم که اقدامات آن‌ها بدون هزینه باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر ادامه داد: ما با تمام ابزار‌های قانونی و حقوقی که در عرصه داخلی و بین‌المللی وجود دارد با عزمی جدی برای مقابله با این جنایت‌ها ایستاده ایم و امروز اعلام می‌کنم که اسامی ۴۶ شخصیت حقیقی و حقوقی آمریکایی که به نوعی دخیل در تحریم‌های ظالمانه و ضد انسانی علیه ملت ایران بودند در اختیار دادستان تهران است.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه تصریح کرد: طبق قانونی که در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و بر اساس مواد قانونی مقابله با اقدامات تروریستی اسامی این افراد به دادستان تهران اعلام می‌شود تا آن‌ها را تحت عبرت و تعقیب قضایی قرار دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعای جنجالی لیلا اوتادی: همه دختران اکباتان روی نیما نکیسا کراش داشتند

د اکتبر 5 , 2020
بازیگر سینمای ایران مدعی شد که همه دختران اکباتان روی دروازه بان سابق تیم ملی ایران کراش داشته‌اند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000