پیروزی بایدن در انتخابات به نفع اسرائیل نیست/ سیاست واشنگتن در قبال ایران جدی‌ترین پیامد انتخابات است

سیاسی/ بین الملل 5f7a2f97afa21_5f7a2f97afa24 سفیر آمریکا در تل آویو معتقد است پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری به تغییر سیاست کاخ سفید در قبال ایران می‌انجامد که به نفع اسرائیل و کشورهای عرب خلیج فارس نخواهد بود.

دیوید فریدمن در مصاحبه با وب سایت اماراتی العین گفت پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری به تغییر سیاست کاخ سفید در قبال ایران می‌انجامد که به نفع اسرائیل و کشورهای عرب خلیج فارس نخواهد بود.

وی ادامه داد: سیاست آمریکا در قبال ایران جدی ترین پیامد انتخابات آمریکاست. بایدن بخشی از دولت اوباماست که با ایران مذاکره کرد و توافق هسته ای را به اجرا در آورد.

فریدمن همچنین گفت: ما با تحریم هایی که علیه ایران اعمال کرده ایم در موضع خوبی قرار داریم و فکر کنم اگر این راه ادامه یابد ایران چاره ای نخواهد داشت تا فعالیت های مخرب خود را پایان دهد.

سفیر آمریکا تاکید کرد: اگر بایدن پیروز شود شاهد تغییر سیاست (در قبال ایران) خواهیم بود که اشتباه و برای منطقه از جمله اسرائیل، عربستان سعودی، امارات عربی متحده، بحرین، قطر و کویت بد خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلار از کابوس 30 هزار تومان فاصله گرفت / 4 متغیر اثرگذار بر نرخ آتی ارز

د اکتبر 5 , 2020
مجموعه ای از عوامل که به نظر می رسد مهم ترین آن ها اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در دو شب قبل و همچنین بیماری کرونای ترامپ بود، دیروز نرخ دلار در بازار را با افت 1200 تومانی مواجه کرد و تا 28 هزار و 300 تومان عقب راند. همزمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000