لغو تمام پروازها از ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی

5f7a0eb86deed_5f7a0eb86deef پرواز تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های هواپیمایی کشور ترکیه از مبدأ ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا، پرواز تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و ایرلاین‌های ترکیه از مبدأ ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

البته روز گذشته نیز مقصود اسعدی سامانی – دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی – اظهارکرد: مسئولان هواپیمایی کشور ترکیه اعلام کرده‌اند که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول از امشب دوباره لغو می‌شود و مشخص نیست آن‌ها چرا اینگونه تصمیم‌گیری کرده و نظرشان را تغییر می‌دهند.

به گفته وی، این پروازها دوباره لغو شده و ایرلاین‌های ایرانی از فردا به صورت یکسر خالی و برای بازگرداندن مسافران ایرانی به استانبول پرواز می‌کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جلسه دادگاهی نماینده حماس در عربستان فردا آغاز می‌شود

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل عربستان فردا، دوشنبه محاکمه محمد الخضری نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس و پسرش دکتر هانی را آغاز کند. دکتر عبدالماجد برادر دکتر الخضری در گفت‌وگو با "الرساله نت" تاکید کرد که این نخستین جلسه دادگاهی وی از زمان بازداشتش در آوریل سال گذشته است. دکتر محمد الخضری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000