احتمال دور کاری کارمندان تهرانی

5f79d17b0a050_2020-10-04_17-13

استاندار تهران گفت:برای کاهش تردد در پایتخت پیشنهاد دورکاری کارمندان تهرانی را به وزارت کشور ارسال کردیم.

انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایش مراجعان و بستری‌ها در استان تهران اظهار داشت: تعطیلات هفته‌های گذشته و سفر‌ها سبب افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و به ویژه استان تهران شده‌است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به کاهش فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی اعلام کرد: میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو به طور میانگین ۳۵ درصد و در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی ۵۵ درصد برآورد شده است که با این شرایط نیازمند اقدامات مناسب برای کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: نظارت بر فعالیت اصناف و پاساژ‌ها باید تشدید شود، چون برخی از آن‌ها دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، ضمن اینکه در این زمینه تصمیم‌ها باید طولانی مدت در نظر گرفته شود تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این پیشنهاد‌ها و همچنین مواردی همچون اعمال جریمه برای مسافرت‌های غیرضروری را به ستاد ملی کرونا و وزارت کشور اعلام می‌کنیم تا بتوانیم شرایط تهران به درستی مدیریت کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از فعال شدن «بسته های ایمن اینترنت» دانش آموزان چه خبر؟

ی اکتبر 4 , 2020
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: در این زمینه پهنای باند کاربران در بعد زمان و ابعاد مختلف دیگری نیز مطرح است. جلسات مختلفی با همکاران فنی شاد داریم و روزبه روز سرعت را رصد می کنیم. مهندس حبیبی در نشستی خبری با بیان اینکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000