ارزش سهام عدالت، امروز ۱۳ مهر ۹۹

5f79a32daf3fd_5f79a32daf400 در جریان معاملات بازار سهام در روز یکشنبه ۱۳ مهرماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با ۶.۶ درصد افت به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزارو ۳۵۸ تومان رسید.بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان است.

امروز ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ شاخص کل با اُفتی ۲۳ هزار و ۲۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۹۴۴ واحدی آرام گرفت.

افت شاخص بورس امروز روی ارزش سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و باعث شد ارزش این سهام نسبت به دیروزکاهش یابد.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۵۸ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان است.

اُفت ۶.۶ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته یک میلیون و ۳ هزار و ۸۱۵ تومان کاهش یابد.

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهشی ۴.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۶۸۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۸ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۰ هزار و ۱۰ تومان کاهش یافت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا دیگران را قضاوت می‌کنیم؟/ 9 روش برای قضاوت نکردن

ی اکتبر 4 , 2020
مطالعات نشان می‌دهد با به تأخیر انداختن قضاوت و داوری روابط بین فردی و اجتماعی ما بهبود قابل‌توجهی پیدا می‌کند. اگر شما هم درگیر قضاوت کردن دیگران هستید در این درس با ما همراه شوید. همه ما گاهی – یا شاید اغلب اوقات- دیگران را قضاوت می‌کنیم. قضاوت کردن مکانیسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000