معرفی جشنواره استار پوزال

5f79b689563f2_2020-10-04_15-18

جـشنواره‌ ملی کارآفرین دانشگاهی (اسـتارپوزال) نخستین بار درسـال 98 با کمک پـارک علم و فناوری دانـشگاه تربیت مدرس و بـا هـدف تـبدیل پـروپـوزال‌هـا و تحقیقات دانـشجویی بـه پـروژه‌هـای دارای قابلیت تجاری‌‌سازی برگزار شد.

هدف این‌جشنواره‌ هدایت پروپوزال‌ها و پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ ارشد و رساله‌ی دکترای دانشجویان سراسر کشور است. رویکرد این‌جشنواره، تبدیل ایده‌های آکادمیک به طرح‌های کارآفرینی صنعتی و ایجاد کسب و کار بر اساس نیاز داخلی کشور است.

دانشگاه، تامین کننده نیروی انسانی متخصص و محل تولید ایده‌ها و صنعت، آزمایشگاه عملی این افراد متخصص و بستری برای رشد و پرورش ایده‌های خلاق و نوآورانه و تبدیل آن‌ها به کسب و کارهای ماندگار است.

سنگ بنای صنعتی قوی در هر کشوری باعث ایجاد رابطه‌ای مستحکم میان فضای علمی و صنعتی در آن کشور می‌شود. این رابطه می‌بایست گسست ناپذیر باشد زیرا تاثیر آن در توسعه ملی، فناوری و تکنولوژیکی یک سرزمین انکار ناپذیر است.

در کشور ما دلایل متعددی برای توضیح اختلال ارتباط میان صنعت و دانشگاه وجود دارد.

اما برای برطرف کردن این مشکلات چه باید کرد؟

باید نیاز جامعه‌ی صنعتی را درک کرد و برای پاسخ به آن برنامه­ای استراتژیک تدوین نمود. به همین دلیل پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس مسئولیت علمی خود می‌داند تا با حمایت از پروپوزال‌های فناورانه با قابلیت تجاری‌سازی به وظیفه خود در قبال جامعه‌ی علمی و صنعتی کشور جامه عمل بپوشاند.

رویداد ملی کارآفرین دانشگاهی (استارپوزال) حوزه‌های علمی متعددی را در بر می‌گیرد: تمامی رشته‌های پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، مالی و صنایع غذایی، آموزش و محیط زیست. این‌رویداد از منظر پذیرایی و فراهم آوردن بستر رقابت برای تعداد زیادی از رشته‌های علمی و فنی نیز حائز اهمیت است.

شرکت کنندگان این مسابقه علمی–کارآفرینی در دو گروه به رقابت می‌پردازند: تیم‌های دانشگاهی که درحال تحقیق و پژوهش بر یک پایان نامه یا مقاله هستند و کسانی که پایان نامه‌ی دانشگاهی خود را تجاری سازی کرده و گام‌های ابتدایی را برای ورود به جهان صنعت و کار برداشته اند.

جهت افزایش آگاهی افراد حاضر در جشنواره نسبت به معضلات در خلال جشنواره با برگزاری وبینارهای آموزشی متعدد و کارگاه‌های مشاوره‌ای با حضور اساتید و مشاوران مجرب در کنار تیم‌های پذیرفته شده هستیم.

در این رویداد ما از حضور گروه‌های مختلف اعم از مدیران و راهبران شرکت‌ها، دانشجویان مقاطع تحصیلی متفاوت، افراد خلاق و علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی، صاحبان ایده‌های نوآورانه، شرکت‌هایی که به دنبال جذب منابع انسانی هستند، سرمایه گذاران در حوزه کارآفرینی و شتابدهنده‌ها در جای جای میهن عزیزمان هستند بهره‌مند هستیم.

برای دومین جشنواره‌ی ملی کارآفرینی جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. این جشنواره با بیش از 200 میلیون تومان جایزه نقدی نسبت به سایر جشنواره‌های هم تراز دانشجویی خود منحصر بفرد است.

متقاضیان می‌توانند، جهت ثبت آثار خود به سایت جشنواره به نشانی http://starposal.com/و برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به اینستاگرام جشنواره یا سایر راه­های ارتباطی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال ایده­های شما تا 20 مهر ماه 99 است و این‌تاریخ تمدید نخواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عمیق بخوابید تا آلزایمر نگیرید

ی اکتبر 4 , 2020
هفته‌ای نیست که در خبرها نشنویم فلان بازیگر مشهور یا فلان نویسنده یا ورزشکار محبوب دچار آلزایمر شده است. بیماری‌ای که گاهی چنان پیش می‌رود که فرد نه‌تنها حافظه بلندمدت و کوتاه‌مدت که گاهی حتی دیگر خودش را هم نمی‌شناسد. آلزایمر به‌عنوان یک اختلال مغزی، قدرت تفکر، حافظه، تکلم و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000