عکسی از سریال جدید جواد رضویان و سیامک انصاری

5f78624f2fd32_5f78624f2fd34 مراحل ساخت سریال طنز «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان ادامه دارد.

ساخت سریال «صفر بیست و یک» از ابتدای تابستان امسال آغاز شده است و اواسط شهریور ماه تصویربرداری این سریال از ۶۰ درصد عبور کرده بود.

پخش این سریال که در شرایط کرونا همچنان به ساخت ادامه می دهد، قرار است به بعد از محرم و صفر موکول شود.

صفحه اصلی این سریال در اینستاگرام به تازگی عکس جدیدی از صحنه ای مشترک با حضور دو بازیگر اصلی «صفر بیست و یک» را منتشر کرده است.

ساخته مشترک رضویان و انصاری ـ دو بازیگر سریال های طنز تلویزیون ـ بر اساس فیلمنامه ای از شبنم وثوقی و هدی ایزدی برای پخش از شبکه سه سیما آماده می شود.

جواد رضویان و سیامک انصاری علاوه بر بازی در این سریال ایفای نقش هم می کنند. امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، سیاوش طهمورث، رویا میرعلمی و نگار عابدی دیگر بازیگران این سریال به تهیه کنندگی مهدی فرجی هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرح مجلس برای انتقال پایتخت سیاسی و اداری

ش اکتبر 3 , 2020
سیاسی/ مجلس عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: سالانه ۲۵۰ هزار مهاجرت به تهران صورت می‌گیرد و این یعنی که هر سال یک شهر بزرگ خالی می‌شود و ساکنان آن به تهران هجوم می‌آورند. ابوالفضل ابوترابی ضمن اشاره به ضرورت ساماندهی تهران و انتقال پایتخت اظهار داشت: تمرکز بیش از حد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000