تست کرونای ۱۱ نفر از حاضران مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن مثبت شد

سیاسی/ بین الملل 5f787aa4b0777_2020-10-03_16-50 مقامات شهر کلیولند ایالت اوهایو از مثبت شدن تست کرونای ۱۱ نفر از افراد حاضر در مناظره انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با رقیب دموکراتش خبر داده‌اند.

بعد از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در شهر کلیوند ایالت اوهایو، مقامات این شهر گفته‌اند تست کرونای ۱۱ نفر مثبت اعلام شده است. این مقامات مشخصاً گفته‌اند که ویروس از دست‌اندر‌کاران این مناظره به این افراد منتقل شده است.

به نوشته وبگاه شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» مقامات شهر کلیولند در این خصوص گفته‌اند: «در مجموع، اکنون ما از ۱۱ مورد مبتلا که (ابتلای آنها) از برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات پیش از برگزاری مناظره نشأت گرفته آگاهی داریم که اکثر آنان نیز از شهروندان این ایالت بوده‌اند.»

مقامات شهر کلیولند آمریکا در حالی این خبر را اعلام کرده‌اند که سه روز بعد از برگزاری این مناظره، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر خبر از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش داد.

از سوی دیگر، مرکز درمانی مشهور «کلینیک کلیوند» که نهاد متصدی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا در این مناظره بوده با اطمینان گفته که حضار این مناظره از این ویروس مصون بوده‌اند.

ترامپ بامداد روز جمعه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا در ترامپ که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعتی بعد از این خبر، رئیس‌جمهور آمریکا با بالگرد به بیمارستان نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام‌های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد کرد.

پیشتر در خبر‌ها آمده بود که «هوپ هیکس» مشاور ترامپ جزء اولین نفراتی بود که تست کرونا وی پنجشنبه شب مثبت اعلام شد و ظرف کمتر از یک روز، تست کرونای دستکم ۹ نفر دیگر از مقام‌ها و قانونگذاران آمریکایی مثبت اعلام شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عکسی از سریال جدید جواد رضویان و سیامک انصاری

ش اکتبر 3 , 2020
مراحل ساخت سریال طنز «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان ادامه دارد. ساخت سریال «صفر بیست و یک» از ابتدای تابستان امسال آغاز شده است و اواسط شهریور ماه تصویربرداری این سریال از ۶۰ درصد عبور کرده بود. پخش این سریال که در شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000