اکران «جیمز باند» جدید باز هم به تعویق افتاد

5f78157eeed1a_5f78157eeed1c «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» زمان اکرانش را بار دیگر به تعویق انداخت.

اکران «زمانی برای مردن نیست» تا سال آینده به تعویق افتاد.

سازندگان این فیلم دیشب (جمعه) این خبر را اعلام کردند.

این فیلم که آخرین فیلم با بازی دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ است قرار شده ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) راهی سینماها شود. این دقیقاً یک سال پس از زمانی است که برای نمایش فیلم در نظر گرفته شده بود.

به این ترتیب این فیلم در همان تاریخی اکران می‌شود که قسمت نهم از مجموعه «سریع و خشمگین» به سینما می‌رود. یونیورسال توزیع بین‌المللی فیلم باند را برعهده دارد.

«زمانی برای مردن نیست» ابتدا در ماه مارس (نیمه اسفند ۹۸) و پیش از همه‌گیری کرونا زمان اکرانش را به تعویق انداخت. پس از نخستین تاخیر، قرار شد این فیلم ۱۲ نوامبر در بریتانیا و ۲۰ نوامبر در آمریکا اکران شود.

حالا تهیه کنندگان این فیلم با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند به منظور اینکه همه جهان بتوانند هم‌زمان به تماشای آن بنشینند تا ۲ آوریل به تعویق می‌افتد. آنها اعلام کردند می‌دانند این تصمیم ممکن است هواداران این شخصیت را ناامید کند اما آن‌ها امیدوارند که سال آینده بتوان آن را در همه جا با هم دید.

اکران ناموفق «تنت» در ماه سپتامبر در آمریکا موجب شد تا فیلم‌های متعددی اکرانشان را عقب بیندازند. با وجود اینکه کارشناسان معتقد بودند بازگشت به سینماها در خارج از آمریکا خیلی بهتر جواب داده، اما تغییر زمان اکران فیلم جیمز باند خیلی موجب شگفتی نشد. گسترش کرونا دوباره در اروپا دارد افزایش پیدا می‌کند و سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس دو مرکز بزرگ فروش فیلم در آمریکا هنوز بسته مانده‌اند.

بیست و پنجمین فیلم «جیمز باند» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است و میلیون‌ها دلار خرج معرفی و تبلیغات آن شده است. گفته شده استودیو وقتی اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۰ اکران این فیلم را به تعویق انداخت میلیون‌ها دلار ضرر کرد.

در هر حال سازندگان «زمانی برای مردن نیست» قصد دارند این فیلم را زمانی به سینما ببرند که همه مردم دنیا با احساس امنیت به سینماها بروند تا شانس سود بردن از این فیلم را داشته باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عمره از فردا آغاز می‌شود

ش اکتبر 3 , 2020
مراسم «عمره» پس از شش ماه تعطیلی به خاطر ویروس عالم‌گیر کرونا، از فردا آغاز می‌شود با تصمیم دولت عربستان سعودی، درهای مسجدالحرام از صبح روز یکشنبه (۱۳ مهرماه برابر با ۱۷ ماه صفر به تقویم عربستان) به روی نخستین گروه از عمره‌گزاران باز می‌شود. مراسم عمره از از اوایل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000