دولت از صنعت داروسازی حمایت نکند!/شکل گیری زنجیره بزرگ قاچاق دارو

دولت از صنعت داروسازی حمایت نکند!/شکل گیری زنجیره بزرگ قاچاق دارو

عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، با اشاره به دشواری های بوروکراسی تولید دارو در کشور، گفت: از مسئولین خواهش می کنم فکر حمایت از صنعت داروسازی را از سرشان بیرون کنند.

عباس کبریایی زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که صنعت داروسازی کشور بدون حمایت مسئولین، راحت تر بتواند کار خودش را انجام دهد.

وی با گلایه از نحوه حمایت دولت از صنعت داروسازی کشور، گفت: تولید کننده دارو باید سدهای متعدد بوروکراسی را پشت سر بگذارد تا بتواند تولید کند. در حالی که شرکت‌های واردکننده فوریتی، در گمرک منتظر می‌مانند تا اگر کمبودی در کشور ایجاد شد، بگویند ما آماده‌ایم کمبود به وجود آمده را تامین کنیم.

کبریایی زاده تاکید کرد: خواهش من از مسئولین این است که از فکر حمایت از تولید را از سرشان بیرون کنند، شاید در این صورت صنعت بتواند راحت‌تر کار خودش را انجام دهد. در واقع درخواست دارم که تولید را از اولویت ذهنی خودشان خارج کنند و اجازه بدهند صنعت کار خودش را بکند.

وی ادامه داد: مصداق‌های این نوع حمایت از صنعت به این شکل است که عنوان می‌کنند خیلی دلمان می‌خواهد به شما کمک کنیم، اما ناتوان هستید!

کبریایی زاده افزود: تولیدکننده باید بتواند از موانعی که در مسیر راهش وجود دارد بگذرد.

عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، با اشاره به شکل‌گیری زنجیره بزرگی از قاچاق دارو در کشور، گفت: این قاچاقچی از کشورهای ترکیه، پاکستان و امارات می‌آید و اصلاً نمی‌داند که دارو دست مردم می‌دهد یا سم. زیرا، نه تعهد و نه دانش این کار را دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

قیمت مسکن در تهران متری ۲۴ میلیون تومان

ش اکتبر 3 , 2020
یک کارشناس مسکن با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ اوضاع کج‌دار و مریز بازار مسکن ادامه خواهد یافت گفت: در دوران کرونا بازار مسکن طبیعتاً باید وارد رکود می شد اما تحولات این حوزه از نوسانات اقتصاد کلان نشات می گیرد. بیت الله ستاریان در گفت و گویی اظهار کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000