مثنوی‌خوانی شهرام ناظری در کنار آرامگاه مولانا/ ویدئو

5f76f034c0ed7_5f76f034c0ed9 برای نخستین بار ویدئویی ببینید از آواز خواندن خواننده تصنیف «اندک اندک» بر سر مزار مولانا در قونیه.

شهرام ناظری با تصنیف‌ها و آوازهای خود تعداد زیادی از اشعار مولانا را به جامعه علاقه‌مندان شعر و موسیقی معرفی کرده است. وی پس از پایان کار کانون چاووش، در دهه شصت به خواندن قطعات بسیار با شعر مولانا پرداخت و نخستین خواننده‌ای شد که به‌طور ویژه به شعر مولوی توجه کرده ‌است. بسیاری از مردم ناظری را با تصنیف اندک اندک با شعر مولانا اجرا شده در این آلبوم می‌شناسند.

​این خواننده در سال‌های گذشته کنسرت‌های مختلفی را برای بزرگداشت مولانا در شهر قونیه اجرا کرده است. ناظری سال گذشته نیز قرار بود در قونیه کنسرت برگزار کند که در آخرین روزها طی بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال برای همدردی با درد و رنج زنان، مردان و کودکان کُرد سوریه و به احترام مردم فداکار و نازنین کشورم کنسرت آذر ماه در قونیه را برگزار نخواهم کرد.

​ویدئوهای کمی از کنسرت ناظری در قونیه موجود است، اما تا کنون ویدئویی از آوازخوانی این خواننده بر سر مزار مولانا منتشر نشده بود.

اکنون، به بهانه فرا رسیدن سالروز بزرگداشت مولانا، برای نخستین بار ویدئویی ببینید از آواز خواندن شهرام ناظری بر سر مزار این شاعر ارزنده ایرانی. ناظری در این ویدئو اشعاری از مولانا را می‌خواند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هاشمی طبا: می‌گویند روحانی استعفا بدهد، استعفا بدهد که چی؟ چه کسی می‌خواهد بیاید؟

ج اکتبر 2 , 2020
سیاسی/ انتخابات نامزد انتخابات ۹۶ گفت: چه فرقی دارد که کاندیدای ریاست‌جمهوری چه لباسی به تن کرده است، مهم این است که ببینیم برنامه‌اش چیست. رئیس جمهور نظامی برای ۱۴۰۰ ، آری یا نه؟ این بحث داغ این روزهای محافل سیاسی کشور است و تحلیلگران مختلف، هر کدام با نگاهی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000