فیلم به یاد ماندنی «پدرخوانده» چگونه ساخته شد

5f758a643d5db_5f758a643d5de در فیلمی که قرار است درباره چگونگی ساخته شدن فیلم «پدرخوانده» ساخته شود اسکار ایزاک در نقش کاپولا ظاهر می‌شود و جیک جیلنهال نیز در نقش تهیه کننده فیلم بازی می‌کند.

چگونگی تهیه فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا قرار است در قالب یک فیلم به کارگردانی بری لوینسون ساخته شود. حالا اعلام شده در این فیلم اسکار ایزاک برای بازی در نقش کارگردان برنده اسکار یعنی فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شده و جیک جیلنهال نیز در نقش رابرت اوانز مدیر وقت کمپانی پارامونت و تهیه‌کننده فیلم «پدرخوانده» ظاهر می‌شود.

عنوان این فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» تعیین شده و بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم اندرو فاروت ساخته خواهد شد که در فهرست سیاه جای گرفته بود.

لوینسون و کاپولا با یک بیانیه از اشتیاق خود برای این پروژه جدید سخن گفتند. کاپولا گفته است: جدای از همه دیوانگی‌های تولید و با وجود همه چیزهای عجیب و غریب، این فیلم کلاسیک ساخته شد. وی افزوده است: هر فیلمی که بری لوینسون در مورد هر چیزی بسازد جالب و باارزش خواهد بود.

برای یادآوری باید گفته شود که تولید «پدرخوانده» کار ساده‌ای نبود و روند تولید مثل هر فیلم داستانی بلند دیگری پیش نرفت. از جمله اینکه ماریو پوزو نویسنده رمان «پدرخوانده» کسی بود که فیلمنامه اصلی فیلم را نوشت و رویدادهای رمان را به شهر معاصر کانزاس سیتی منتقل کرد. بعد کاپولا استودیو را وادار کرد تا ابه او اجازه دهد تا یک کار گران و خاص انجام بدهد و نیویورک را به عنوان محل وقوع داستان انتخاب کرد.

این فیلمساز همچنین با پارامونت برای بازی ال پاچینو کشمکش داشت و این در حالی بود که استودیو برای انتخاب مارلون براندو در نقش اصلی نیز نگران بود.

این پروژه به نوعی شبیه فیلم جدید دیوید فینچر برای نتفلیکس یعنی «مانک» است که چگونگی ساخته شدن «همشهری کین» به کارگردانی اورسون ولز را تصویر می‌کند. بن افلک نیز قرار است فیلمی در مورد چگونگی ساخته شدن «محله چینی‌ها» بسازد.

فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» در حالی ساخته می‌شود که اعلام شده سریالی در ۱۰ اپیزود باعنوان «پیشنهاد» در مورد «پدرخوانده» برای شبکه پارامونت+ ساخته می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام آمادگی ایران برای مشارکت با چین در تولید واکسن کووید-19

پ اکتبر 1 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی رئیس جمهور اطمینان داد که نهایی‌سازی و امضای برنامه مشارکت جامع راهبردی 25 ساله بین دو کشور گامی بزرگ در جهت پیشبرد منافع مشترک و در راستای صلح و ثبات بین‌المللی و مقابله با یکجانبه‌گرایی فراهم خواهد ساخت. رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000