قوانین تازه اعتبار اسکار را از بین می‌برد؟

5f745efad2d6a_5f745efad2d6c آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برای ایجاد تنوع نژادی و فرصت دادن به اقلیت‌های نادیده گرفته شده استانداردهای تازه‌ای وضع کرده است.

استانداردهای جدید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برای شرکت در رقابت اسکار موافقان و مخالفان خود را دارد.

ویگو مورتنسن بازیگر مشهور فیلم‌هایی چون «کتاب سبز» استانداردهای تازه اسکار را مصداق «حذف» عده‌ای می‌داند که در نهایت این موضوع خود باعث تبعیض می‌شود. او به فیلم «۱۹۱۷» اشاره کرد که سال گذشته در چندین رشته از جمله بهترین فیلم نامزد اسکار شد که براساس قوانین جدید واجد شرایط رقابت بهترین فیلم نیست.

در نقطه مقابل، دیوید اویلوو بازیگر سرشناس سیاه‌پوست که اخیراً پا به عرصه کارگردانی هم گذاشته است، در حمایت از این استانداردها می‌گوید: «خیلی نامربوط است اگر از ارزش زنان و سیاهان حرف بزنیم اما از این تغییر مسیر حمایت نکنیم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

الزام منفی بودن تست کرونا از پروازهای تهران-استانبول حذف شد

چ سپتامبر 30 , 2020
یک شرکت هواپیمایی اعلام کرد: برای پروازهای رفت از تهران به استانبول، الزام به همراه داشتن پاسخ منفی آزمایش کرونا منتفی است. با توجه به افزایش تعداد شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به جمع شرکت‌های برگزارکننده پرواز تهران-استانبول و همچنین بازگشت ایرلاین دولتی ترکیه به این مسیر هوایی ۶ ماه پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000