ترافیک هراز سنگین است

5f6e2eee42c45_5f6e2eee42c47

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

ایرج کهریزی در گفتگویی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: هم اکنون بار ترافیکی از شمال به جنوب محور هراز سنگین است.

وی گفت: ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم روان گزارش می‌شود.

کهریزی با اشاره به اینکه محور هراز از ساعت ۱۸ از رودهن به سمت آب اسک و از ساعت ۱۹ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در آمده است افزود: این محدودیت تا ساعت ۱۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: از رانندگان و مسافران می‌خواهیم موارد ایمنی رانندگی را رعایت کنند و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور اوج گرفته است عنوا ن داشت: از هموطنان می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از تردد و مسافرت پرهیز کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نیکی کریمی، داور جشنواره آنتالیا شد

ج سپتامبر 25 , 2020
نیکی کریمی که حضور در هیأت داوران جشنواره‌هایی چون کن، برلین و لوکارنو را در کارنامه دارد، داور جشنواره آنتالیا در ترکیه شد. نیکی کریمی به همراه امین الپر، فیلم‌ساز اهل ترکیه، سندرا کگت، کارگردان برزیلی، فردریک بویر، مدیر هنری جشنواره ترایبکا نیویورک و ادا سولومون، تهیه‌کننده رومانیایی، فیلم‌های بخش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000