وقتی پسر بازیگر مشهور نامزد خواهرش را با گلوله کشت!

5f62ef1b6f20f_5f62ef1b6f213 کریستین براندو پسر مارلون براندو سال ۱۹۹۰ با شلیک گلوله نامزد خواهرش را به قتل رساند.

کریستین یکی از ۱۱ فرزند مارلون براندو و پرحاشیه‌ترین‌شان بود. او از کودکی وارد دنیای سینما شد و در فیلم‌هایی چون «زندگی پنهان همسر آمریکایی» جلوی دوربین رفت. او چند فیلم هم با نام مستعار گری براون بازی کرد.

البته بازیگری برای پسر یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینما چندان شهرتی به ارمغان نیاورد و بیشتر شهرتش را مدیون کشتن نامزد خواهرش بود. براندو سال ۱۹۹۰ در خانه پدرش به شلیک گلوله داگ درولت را به قتل رساند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده درباره این جنایت، او به دلیل بدرفتاری درولت با خواهرش دست به این کار زد. کریستین براندو مدعی شده بود که قصد کشتن درولت را نداشت و می‌خواست او را بترساند.

این چهره جنجالی دنیای سینما عمر کوتاهی هم داشت و سال ۲۰۰۸ بر اثر عفونت تنفسی در سن ۴۹ سالگی از دنیا رفت.

اگر دوست دارید با چند نمونه از چهره‌های مشهور که دست به جنایت زدند آشنا شوید، گزارش « چهره‌های سرشناسی که جنایتکار شدند » را مطالعه کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فوت ۱۷۶ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

پ سپتامبر 17 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلایان جدید کرونا در کشور، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. دکتر سیما سادات لاری در تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ شهریور و بر اساس معیارهای قطعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000