جهانگیری: مسئله ‎تورم و ‎گرانی به طور مستمر در دستور کار تیم اقتصادی دولت قرار دارد

سیاسی/ دولت 5f6265dff405f_2020-09-16_23-52 معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: ‏امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت ‎گرانی تخم مرغ جلسه‌ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏ مسئله ‎تورم و ‎گرانی و راهکارهای مقابله با آن سازوکارهای خاص خود را دارد که به طور مستمر در دستور کار تیم اقتصادی دولت و ستاد اقتصادی دولت در حضور رئیس جمهور محترم می‌باشد.

امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت ‎گرانی تخم مرغ جلسه‌ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اظهار و ترخیص خودروهای دپو شده ممنوع شد

پ سپتامبر 17 , 2020
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران در پایان وقت امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور، مهلت تعیین تکلیف خودرو‌های دپو شده در گمرک به اتمام رسیده و اظهار و ترخیص این کالا‌ها از فردا ممنوع است. می‌توان گفت بعد از چند سال حاشیه خودروهایی که در گمرک و بنادر دپو شده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000