نرخ هر کیلو مرغ به ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید

5f624180d13b0_2020-09-16_21-16 رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۲ هزار تومان و مرغ گرم ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۲ هزار تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان و خرده فروشی ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار بیان کرد: قیمت کنونی هر کیلو سینه با کتف ۳۱ هزار تومان، سینه بدون کتف ۳۳ هزار تومان و فیله مرغ ۴۱ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، افت تقاضا در برابر ازدیاد عرضه را علت اصلی کاهش قیمت مرغ در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ در همین حد باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه ترخیص نهاده‌های دامی تا حدودی بهبود یافته است، گفت: این در حالی است که اختلاف قیمت مصوب با بازار آزاد همچنان بالاست.

یوسف خانی در پایان قیمت ۳۰ هزار تومانی مرغ را تکذیب کرد و گفت: اگرچه مرغداران خواستار افزایش قیمت مرغ به مرز ۳۰ هزار تومان هستند، اما این امر در ماه‌های آتی محقق نخواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش قیمت ۳۰ درصدی انواع کنسرو در بازار

چ سپتامبر 16 , 2020
خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت‌های روز بازار است، شما می‌توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هرروز خود را در این خبر بخوانید. در خصوص دلایل افزایش قیمت کنسرو در کشور اظهار کرد: تمام مواد اولیه تولید انواع کنسرو همچنین دستمزد کارگران افزایش پیدا کرده که این تنها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000