اقتصاد ایران تحلیل رفته است اما توافق با بایدن را ترجیح می‌دهند 

سیاسی/ بین الملل 5f61d0b8b9a9f_2020-09-16_13-15 رئيس جمهوری آمریکا پیش‌بینی کرد که ایران در صورت غلبه او بر جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش، برای دستیابی به توافق به پشت میز مذاکره خواهد آمد.

دونالد ترامپ که با خروج از برجام راهبرد «فشار حداکثری» را در برابر ایران دنبال می کند، گفت: «خواهیم دید با ایران چه پیش خواهد آمد. به نظرم بعد از انتخابات شما شاهد خواهید بود که ایران طی یک هفته یا شاید یک ماه، در هر صورت در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، پا پیش خواهد گذاشت و خواهد گفت بیایید این مساله را حل کنیم.»

او افزود: «ایران متاسفانه در رنج است. من نمی خواهم شاهد رنج آنها باشم اما اقتصاد آنها کاملا تحلیل رفته است. تولید ناخالص داخلی آنها ۲۷ درصد سقوط کرده است. هیچ کس تاکنون چنین رقمی به گوشش نخورده است! من می فکر می کنم آنها به دنبال توافق هستند اما ترجیح می دهند با جو بایدن خواب آلود معامله کنند تا من!‌»

سخنان روز سه شنبه دونالد ترامپ در دفتر کارش در کاخ سفید و در آستانه امضای توافق اسرائیل با امارات عربی متحده و بحرین بیان شد. او ساعاتی پیش از آن نیز در گفتگو با شبکه «فاکس نیوز» سخنان مشابهی گفته بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اجاره BMW یک شب ۴ میلیون تومان !!!

چ سپتامبر 16 , 2020
نرخ جدید اجاره خودرو در تهران منتشر شد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000