تشکیل اورژانس بانوان/تکمیل اورژانس ریلی در سال آینده

تشکیل اورژانس بانوان/تکمیل اورژانس ریلی در سال آینده

رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: برای نخستین بار ۳۰ درصد ظرفیت دانشگاه ها در رشته فوریت های پزشکی به بانوان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، روز چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: در حال حاضر آمبولانس یا امکاناتی در گمرک وجود ندارد که نیاز به ترخیص داشته باشد، اما برخی خودروهای ما از نظر تکمیل نبودن اسناد هنوز پلاک نشده‌اند که با همکاری پلیس راهور این آمبولانس‌ها در حال خدمت رسانی هستند تا اسناد آنها ‌را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در کشور از ۱۹۰۰ به ۳۳۰۰ پایگاه افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر ۳۳۰ موتورآمبولانس و ۴۵ بالگرد فعال در خدمت اورژانس است و با راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی خراسان شمالی، دارای ۴۶ پایگاه اورژانس هوایی شدیم.

کولیوند ادامه داد: تشکیل اورژانس بانوان در قالب تیم‌های عملیات ویژه انجام شد، ۳۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها به تربیت نیروی فوریت های پزشکی خانم اختصاص یافت.

وی افزود: ۵ دستگاه شناور به ظرفیت اورژانس دریایی اضافه شد که در خلیج فارس در حال فعالیت هستند و به افرادی که نیاز به خدمات پزشکی داشتند خدمت رسانی می‌شود. اقدامات زیادی در حوزه آموزش همگانی انجام شده و در مدارس قرار شد با هماهنگی آموزش و پرورش کلاس فوریت‌های پزشکی داشته باشیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور، با اشاره به افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی در زنجان، گفت: تکمیل اورژانس ریلی را در سال آینده خواهیم داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

چ سپتامبر 16 , 2020
تازه ترین تحولات انتخاباتی امریکا، تشکیل جلسه شورای‌عالی فضای مجازی، حضور زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس و… از موضوعاتی است که در روزنامه های امروز دیده می‌شود. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000