زمزمه کاندیداتوری کدخدایی برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

سیاسی/ انتخابات 5f61b51c28940_2020-09-16_11-17 خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است سخنگوی شورای نگهبان این روزها در حال بررسی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ است.

شنیده ها حاکی از آن است که برخی شخصیت های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا از عباسعلی کدخدایی خواسته اند برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ثبت نام کند و وارد کارزار انتخاباتی شود.

کدخدایی روزهای گذشته در گفتگو با روزنامه اطلاعات اعلام کرده دیگر تمایلی برای حضور در شورای نگهبان ندارد و تیرماه نیز از قائم مقامی دبیر شورای نگهبان کناره گیری کرده است.

عباسعلی کدخدایی علاوه بر عضویت در شورای نگهبان، نماینده مقام معظم رهبری در هیات عالی حل اختلاف قواست و در دانشگاه تهران نیز حقوق بین الملل بین الملل تدریس می کند.

گفتنی است بر اساس پیش نویس اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اعضای شورای نگهبان می توانند با ۸ سال سابقه عضویت در شورای نگهبان، در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مالیاتهای جدید در راه است

چ سپتامبر 16 , 2020
آئین نامه‌های اجرایی احکام مالیاتی قانون بودجه از جمله مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس در حال نهایی شدن است. بر اساس قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور، انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین موجود در کشور دارای شماره انتظامی شخصی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان و بیشتر مشمول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000