دپو و احتکار خودرو توسط ایران خودرو مازندران منتفی است

5f609b416a6e4_5f609b416a6e6 سرپرست دفتر بازرسی دپو وزارت صمت، دپو و احتکار خودرو توسط ایران خودرو مازندران را منتفی اعلام کرد.

غلامرضا صارمیان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت به دستور سرپرست وزارت صمت برای بررسی موضوع خودروهای دپو شده ایران خودرو مازندران در بابل از این شرکت بازدید کرد.

صارمیان ضمن بازدید از این شرکت، دپو و احتکار خودرو توسط ایران خودرو مازندران را منتفی اعلام کرد.

وی در این بازدید آخرین وضعیت تولید خودروهای ناقصی، آماده تحویل و بارگیری شده را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت همچنین به بررسی مسائل و مشکلاتی اعم از عدم تأمین به موقع قطعات خودروهای تولیدی و محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در ایام تعطیل و تأخیر ۱۰ تا ۱۵ روزه در ارائه پلاک یا شماره گذاری خودروها از سوی نیروی انتظامی پرداخت.

صارمیان همچنین پیشنهاداتی در خصوص تسریع ارائه پلاک خودروهای آماده تحویل توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور و تسریع در تهیه قطعات کسری خودروهای دپو شده در محوطه کارخانه توسط گروه صنعتی ایران خودرو ارائه کرد.

در این بازدید، پیشنهاداتی جهت تسریع در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان ارائه شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اتحادیه اروپا لوکاشنکو را رئیس‌جمهور مشروع بلاروس نمی‌داند

س سپتامبر 15 , 2020
نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه امروز (سه‌شنبه) گفت، اتحادیه اروپا الکساندر لوکاشنکو را به عنوان رئیس‌جمهوری بلاروس به رسمیت نمی‌شناسد. جوزپ بورل در جلسه پارلمان اروپا گفت: وضعیت برای ما روشن است. ما انتخابات نهم اوت بلاروس را آلوده به تقلب می‌دانیم. بنابراین لوکاشنکو از نظر ما رئیس‌جمهور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000