جزئیات جدید از طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مجلس پیگیر این موضوع است و نظارت خود را بر دستگاه‌های متولی و وزارت کار ادامه خواهد داد تا حق بازنشستگان بر اساس قانون برنامه هفتم احقاق شود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: علیرغم تصویب قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اما بازنشستگان هنوز طعم اجرای این قانون را نچشیده‌اند و اجرایی نشده است.

به گزارش تجارت نیوز، داداشی افزود: دولت با توجه به برنامه توسعه هفتم باید در سه سال آینده، تفاوت حقوق بازنشستگان با شاغلین را حداقل به ۲۰ درصد برساند. به دلیل مشکلات اجرایی، از جمله شهادت رئیس‌جمهور و کمبود منابع مالی، روند اجرای این قانون کند پیش رفته است.

پست بعدی

نرخ‌گذاری دستوری جان معدن‌کاران طبس را گرفت؟

پ سپتامبر 26 , 2024
پس از انفجار معدن زغال‌سنگ طبس، بار دیگر انتقادات درباره قیمت‌گذاری دستوری زغال و فاصله سه‌برابری نرخ‌های جهانی نسبت به بازار ایران افزایش یافت و گروهی از کارشناسان این موضوع را در وضعیت نامناسب معادن ایران موثر دانستند. وقوع حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ معدن‌جوی طبس بار دیگر ثابت کرد معادن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000