تکذیب انتصاب خواهرزاده خیالی فرمانده سپاه در وزارت کار

مطلب ادعایی انتصاب خواهرزاده فرمانده‌کل سپاه پاسداران به‌عنوان مشاور وزیر، رئیس مرکز بازرسی ارزیابیِ عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار از اساس کذب است و صحت ندارد.

به‌تازگی مطلبی با عنوان انتصابات جدید در وزارت کار منتشر شده است، در این مطلب ادعا شده است که فردی به‌نام  “سجاد سنگسری” خواهرزاده سردار سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران به‌عنوان مشاور وزیر، رئیس مرکز بازرسی ارزیابیِ عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار انتخاب شده است،
این درحالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین موضوعی صحت ندارد و نام‌برده نه‌تنها نسبتی با فرمانده سپاه ندارند بلکه فرمانده‌کل سپاه اصلاً خواهری ندارد.

پیش از این رسانه‌های معاند با جعل لوگوی رسانه‌های معتبر مصاحبه‌های خیالی را به‌نقل از فرماندهان و مسئولان امنیتی کشور منتشر کرده بودند.

پست بعدی

پزشکیان امروز با ۶ مقام اروپایی و منطقه‌ای دیدار می‌کند

د سپتامبر 23 , 2024
دیدار با مقامات اروپایی، سران کشورهای منطقه‌ای و گفت‌وگو با مدیران رسانه‌های آمریکایی از جمله برنامه‌های اولین روز حضور رئیس‌جمهور در نیویورک است. مسعود پزشکیان بامداد امروز، دوشنبه، وارد نیویورک شد و از دقایقی دیگر، برنامه‌های این سفر سه‌‌روزه و فشرده را آغاز می‌کند، از مهم‌ترین برنامه‌های وی در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000