امتحان سخت پزشکیان در انتخاب وزیر آینده گردشگری در دوگانه تخصص یا سیاست

حفظ و گسترش ارزش های میراث فرهنگی نیازمند درک ارزش این آثار و صنعت است ، تجربه و تخصص این علم را درک میکند یا چهره های مطرح؟

حفظ و گسترش ارزش های میراث فرهنگی نیازمند درک ارزش این آثار و صنعت است ، تجربه و تخصص این علم را درک میکند یا چهره های مطرح؟

گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی هر کشور از صنعت های ویژه و نماد علم و فرهنگ هر کشور است ، حضانت این جایگاه نیازمند علم ، تجربه و سواد کافی می باشد ، که پژوهش ها و زمینه های علمی و سابقه دکتر ابراهیم بای سلامی به صورت مستند موجود می باشد چه کسی حاضر است پیشینه پژوهشی و علمی خود را بی تردید آشکار کند و در مورد تخصص خود حرف بزند و نه بسنده به توالی جایگاه های خود بر اساس لابی های احزاب که به این طریق به لیست کاندید ها راه می یابند .

برنامه ای جامع و کاربردی برای حفظ ارزش های مزبور ، تجربه و تخصص را می طلبد یا چهره هایی مشهور در امنیت و سیاست که جایگاه های خود را مادام العمر تضمین کرده اند؟

اگر چنین رزومه ای وزیر گردشگری ایران شود معلوم است که دکتر پزشکیان عزم خود را برای شکوفایی ایران جزم کرده است

در این میان پیشینه فعالیت های علمی و اجرایی دکتر بای سلامی گسترده تر از آن است که در این گزارش خبری بگنجد اما با نگاهی به عمق بینش بای سلامی در زمینه فعالیت های گسترده وی ، در طرح های ملی و بین المللی و پژوهش های تخصصی و زمینه های زیرساختی و اجرایی در کشور می توان دریافت از حاذق ترین کاندید های این دوره می باشند که به رغم دیده شدن چهره های امنیتی و سیاسی دیگر ، با پشتوانه به علم اندوزی و تجارب خود پای در این راه گذاشته است.

دکتر پزشکیان مدافع عدالت اجتماعی و سیاسی می باشد ، و بی گمان سابقه ی علمی دکتر بای سلامی از معدود رزومه هایی می باشد که در گرو پیشرفت این صنعت به اجرا در می آید که در دست بودن این جریانات همراهی مدافعان علم و عدالت را خواهان است چه بسا اگر بر خلاف این باشد حزب گرایی رواج یافته و نقض عدالت پدید می آید.

در پایان اشاره می شود به گزارشی از بیانیه ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان به لزوم وجود برنامه های کاربردی و تخصصی در جهت پیشرو اهداف گسترش صنعت گردشگری که در این میان تاکید وی بر حفظ و مرمت میراث فرهنگی و همچنین به استفاده از نوآوری و فناوری در گسترش بازار گردشگری بوده است ، حال چه چیزی می تواند این خلا ها را پر کند، تخصص یا سیاست؟

پست بعدی

آینده جزیره کیش با بزن بریم کیش: رشد اقتصادی، فرهنگی و تکنولوژی

س جولای 23 , 2024
جزیره کیش با استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی، به سوی آینده‌ای روشن و پر از فرصت‌های جدید در حال حرکت است. سایت بزن بریم کیش، به عنوان یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های گردشگری، نقش مهمی در این تحول ایفا می‌کند. در این مقاله، به بررسی نقش سایت بزن بریم کیش در توسعه جزیره کیش، تأثیر آن بر رشد اقتصادی و فرهنگی و همچنین بهبود تکنولوژی می‌پردازیم. همچنین به اهمیت انجمن هوش مصنوعی و کاربردهای آن در بهبود خدمات گردشگری اشاره خواهیم کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000