درباره نوه پرحاشیه دونالد ترامپ چه می دانیم؟

کای بزرگترین نوه ترامپ از بزرگترین فرزندش است. او دختر دونالد جونیور و همسر سابقش ونسا ترامپ است. کای در کمپین انتخاباتی سال 2016 یک دختر کوچک بود اما حالا 17 سالش است و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته چرا که وظیفه دارد بخشی از طرفداران غالبا جوان پدربزرگش را ساماندهی کند.

حضور کای ترامپ، بزرگترین نوه ترامپ در مجمع ملی جمهوری‌خواهان باعث جلب توجه بسیاری از تحلیلگران و اصحاب رسانه شده است.

از روزی که کای ترامپ برای اولین بار در یک محفل سیاسی حضور یافت و چند دقیقه در تمجید پدربزرگش سخن گفت تا امروز، مطالب و محتوای فراوانی درباره او تولید شده است. بسیاری از رسانه ها کای را برگ برنده دونالد ترامپ در انتخابات 2024 می دانند و معتقدند کای ترامپ می تواند نماد نسل زد آمریکایی باشد که قصد دارند از ترامپ حمایت کنند.

توجهات به نوه ترامپ در همان روز سخنرانی نیز فراوان بود. بر اساس گزارش پایگاه هندوستان تایمز، پس از اینکه کای سخنرانی خود را به اتمام رساند مورد توجه مردان و پسران جوان حاضر در محل نشست قرار گرفت و افراد مختلف چنان دور او را گرفته و محاصره اش کردند که پسر ترامپ، دونالد جونیور، به آنها تشر زد و با تهدید به آنها گفت که دور شوند. این اتفاق نشان می دهد که دختر 17 ساله دونالد جونیور یک شبه به یک سلبریتی تبدیل شده و پدرش را واداشته تا برای او محافظ بگمارد.

کای، بزرگترین نوه ترامپ از بزرگترین فرزندش است. او دختر دونالد جونیور و همسر سابقش ونسا ترامپ است. کای در کمپین انتخاباتی سال 2016 یک دختر کوچک بود اما حالا 17 سالش است و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته چرا که وظیفه دارد بخشی از طرفداران غالبا جوان پدربزرگش را سامان دهی کند. کای در مجمع ملی جمهوری خواهان و بعد از آنکه دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی این حزب به دور نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2024 راه یافت، گفت که تصمیم گرفته حرف بزند تا ابعادی از شخصیت پدربزرگش را که مردم نمی ‌شناسند برجسته کند.

او گفت که ‌ترامپ یک پدربزرگ «معمولی» است که وقتی پدر و مادرها حواس‌شان نیست به نوه‌هایش آب ‌نبات و نوشابه می ‌دهد و وسط ساعت مدرسه به او زنگ می‌ زند تا گزارشِ بازی‌ های گلف ‌شان را با هم رد و بدل کنند و حتی وسطِ «این پرونده ‌ها و دادگاه ‌ها» حواس ‌اش است که از حال و‌ روز نوه ‌اش باخبر باشد. نوه ترامپ در انتهای سخنرانی خود گفت که با این حال، پدربزرگش کسی است که قرار است «عظمت را به آمریکا بازگرداند» و همه باید از او حمایت کنند.

دختری که می تواند کمپین ترامپ را با جوانان آشتی دهد

کای ترامپ بزرگ ترین نوه در بین 10 نوه دونالد ترامپ است. او به تازگی تولد 17 سالگی خود را جشن گرفته است. سخنرانی کای در مجمع ملی جمهوری خواهان یا RNC اولین نقش مهم او در مبارزات انتخاباتی و فعالیت های سیاسی است و مشارکت فزاینده او در فعالیت‌های سیاسی خانواده ترامپ را برجسته می‌ کند.

پدر  و مادر کای یعنی ونسا و دونالد جونیور در سال 2005 ازدواج کردند و بعد از حدود 13 سال زندگی مشترک در سال 2018 از هم جدا شدند. آنها 5 فرزند دارند که کای بزرگترین آنها است.

کای ترامپ از هر جهت یک نوجوان آمریکایی است. او مانند پدربزرگش عاشق گلف است و فعالیت زیادی در زمینه این ورزش دارد. در ماه مارس، او قهرمان زنان در باشگاه خصوصی ترامپ در وست‌پالم‌بیچ شد. کای درباره گلف می گوید: «گلف همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده و بزرگترین علاقه من است. من همیشه آرزو دارم که یک کاپیتان و چهره مثبت در زمین گلف و خارج از آن باشم. امیدوارم به حرفه ورزشی خود در سطح بالا ادامه دهم.»

کای ترامپ در نیویورک به دنیا آمده و در آنجا هم بزرگ شده است، اما اکنون با مادرش در فلوریدا زندگی می کند، هر چند همچنان رابطه اش را با پدربزرگ و پدرش حفظ کرده است.

کای ترامپ مانند سایر نوجوانان همسنش، در شبکه‌های اجتماعی فعال است و به خوبی قواعد رسانه را می شناسد. او یک کانال یوتیوب دارد. او کانال یوتیوبش را با ویدیویی به نام «با کای ترامپ آشنا شوید» راه‌اندازی کرد و در ویدیو ابتدایی گفت که امیدوار است کانالش بیشتر «سرگرم‌کننده» باشد تا سیاسی. کانال او محتوای نوجوانانه ارائه می‌دهد؛ او با دوستانش وقت می‌گذراند، به فعالیت‌های موردعلاقه ‌اش می ‌پردازد و در مورد چیزهایی که دوست دارد صحبت می ‌کند. با این حال، طبقه نوجوان و جوان آمریکایی با همین محتواها به نوه ترامپ علاقه مند شده اند و همین ویدئوهای معمولی زمینه حضور کای ترامپ در همایش های پدربزرگش را فراهم کرد.

ترامپ امیدوار است نوه بزرگش بتواند نقش برجسته ای در جذب رای جوانان داشته باشد و به همین دلیل، از او خواست که در مجمع ملی جمهوری خواهان سخنرانی کند. احتمالا حضور کای ترامپ در روزهای آینده برجسته تر شده و بیشتر از او بشنویم.

منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین اخبار از کابینه جدید رئیس جمهور/ ظریف و آذری جهرمی چه پستی می گیرند؟

ی جولای 21 , 2024
علی رغم تکذیب ظریف برای حضور در کابینه مسعود پزشکیان، برخی از رسانه‌ها از او به عنوان معاون سیاسی رئیس جمهور در دولت چهاردهم نام می‌برند. پس از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، او شکل و شیوه متفاوتی را برخلاف روسای جمهور گذشته برای انتخاب اعضای کابینه‌اش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000