شبکه Render Token چیست؟ معرفی کامل شبکه رندر توکن و توکن RNDR

دنیای پیچیده و گسترده بلاک‌چین‌ها، موجب شده است تا به مرور با رمزارزها و شبکه‌هایی روبه‌رو شویم که با تکیه بر پتانسیل بالای این حوزه توانسته‌اند راهکاری تازه برای راحت‌تر شدن فعالیت مشتریان ارائه داده و نقشی مهم در این صنعت ایفا کنند. در این متن سعی داریم به یکی از این توکن‌ها و شبکه آن بپردازیم و با شما از تاریخچه و نحوه کارکردن آن بگوییم و بفهمیم ارز دیجیتال RNDR چیست و از ویژگی‌ها و اهداف و ایده‌ها تا کیف پول مناسب برای این توکن بگوییم.

ارز دیجیتال رندر توکن RNDR چیست؟

ابتدا بیایید ببینیم ارز دیجیتال RNDR چیست؛  RNDR توکنی مبتنی ‌بر اتریوم است که به شبکه Render  قدرت داده و پروتکلی به شمار می‌رود که پردازش گرافیکی توزیع‌شده را امکان‌پذیر خواهد کرد؛ درواقع با استفاده از RNDR  به‌عنوان یک امکان مبادله، Render Network  کاربرانی را که به‌دنبال رندر تصاویر و ویدئوهای مورد نظر خود هستند به آن دسته کسانی که قدرت پردازش گرافیکی غیرفعال دارند متصل خواهد کرد.

 توکن RNDR چیست؟

پس از این که دریافتیم ارز دیجیتال RNDR چیست، بیاید تا نگاهی به این توکن داشته باشیم.Render Token (RNDR)  توکنی مبتنی بر ERC20  است که به‌منظور سرعت بخشیدن به کار رندر در شبکه RNDR توسعه یافته و می‌توان آن را در صرافی‌ها معامله کرد.

 شبکه RENDER TOKEN چیست؟

شبکه رندر یا Render Network یک پروژه بلاک‌چین فعال به همراه رمزنگاری است که به افراد این امکان را می‌دهد تا از قدرت GPU  که از آن بهره‌ای گرفته نشده، به‌منظور یاری‌رساندن به پروژه‌ها در زمینه ارائه موشن گرافیک و جلوه‌های بصری مختلف استفاده نمایند و در برابر این فرایند، توکن اصلی شبکه یعنی Render (RNDR)  را دریافت کنند.

برای درک بهتر این که ارز دیجیتال RNDR چیست و آشنایی با شبکه آن، باید بدانید کاربران و مشاغل با ایجاد یک شبکه همتا به همتا یا همان P2P  می‌توانند از توان محاسباتی کم‌استفاده به‌شکلی کاملاً به‌صرفه و کارآمد بهره ببرند. توکن این شبکه فرایندهای استاندارد رندرینگ و استریم محیط‌های سه‌بعدی و جلوه‌های بصری دیگر را فوق‌العاده ساده کرده که ماحصل این کار ایجاد یک پروژه بلوک اساسی برای محصولات و خدمات دیجیتال نسل بعدی در متاورس خواهد بود.

 بررسی تاریخچه و معرفی بنیان‌گذاران رندر توکن Render Token

حال که فهمیدیم ارز دیجیتال RNDR چیست بیایید نگاهی به تاریخچه این توکن بیندازیم. Render Token را Jules Urbach  مدیرعامل یک شرکت رندر ابری در سال 2016 میلادی تأسیس کرد و وایت پیپر Render Token  در 28 آگوست 2017 آن را انتشار داد. Ari Emanuel  نیز یکی از بنیان‌گذاران و مدیران عامل Render Token  در کنار جی.جی. آبرامز رئیس هیئت‌مدیره از مهم‌ترین افراد این شبکه به شمار می‌رود. گفتنی است کل عرضه RNDR 504,793,762  و حداکثر عرضه 536,870,912 برآورد شده است.

هدف و ایده شبکه رندر توکن چیست؟

پس از آنکه دانستیم ارز دیجیتال RNDR چیست باید به اهداف آن هم اشاره کنیم. هدف اصلی Render Token  را می‌توان دردسترس قراردادن فرایند پیچیده رندر برای کاربران برشمرد؛ درواقع چشم‌انداز اولیه Render Network  دموکراتیزه‌کردن رندر ابری GPU  در نظر گرفته شده که به همین خاطر شبکه Render  می‌تواند سیستمی بسیار کارآمد، مقیاس‌پذیر و قدرتمند ایجاد کند.

گذشته از این شبکه Render  از آنجا که به‌دنبال اتصال کاربران برای انجام کارهای پردازش به افرادی است که GPU های غیرفعال دارند، صاحبان GPU  نیز به دید فرصتی مناسب به این موضوع نگاه کرده و خود را برای دریافت و تکمیل کارهای رندر به شبکه Render  متصل خواهند کرد.

 نقشه راه Render Token چیست؟

در ادامه متن ارز دیجیتال RNDR چیست، گفتنی است توسعه‌دهندگان شبکه رندر قصد دارند این شبکه به‌تدریج تکامل یافته و پروژه‌های سه‌بعدی جمع‌سپاری برای مدیریت حقوق دیجیتال را نیز دربرگیرد. درحقیقت این شبکه امکان ایجاد یک بازار پر جنب و جوش برای دارایی‌های دیجیتال، ایده‌ها و برنامه‌های کاربردی را فراهم کرده تا که هر فردی  بتواند از آن‌ها استفاده کند و به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

 همکاری‌های شبکه Render Token

این توکن رندر کارهای پیچیده مبتنی بر GPU  را به‌منظور پردازش و توزیع در شبکه P2P فراهم کرده و به همین خاطر  Render Token  فرایند تراکنش جریان و رندر مدل‌ها و محیط‌های سه‌بعدی را به طرز چشمگیری آسان‌تر و ساده‌تر خواهد کرد؛ درواقع برای اینکه کاملاً درک کنید ارز دیجیتال RNDR چیست، باید بدانید رندر بخش بسیار مهمی از کار معماران و جراحان برای تجزیه و تحلیل مدل‌های سه‌بعدی یا مهندسان کامپیوتر و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار به‌منظور ایجاد محیط‌های پویا برای کاربران به شمار می‌رود.

 توکنومیک ارز دیجیتال RNDR

همه تراکنش‌ها در شبکه Render  به RNDR، رمز ابزار ERC-20  که به‌وسیله سازندگان به‌منظور پرداخت هزینه محاسبه GPU  بر پایه تقاضا ارائه شده و توسط اپراتورها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعیین خواهد شد. گفتنی است مجموع عرضه RNDR به 536,870,912 توکن محدود شده و از اکتبر 2017 که برای نخستین بار از طریق یک فروش توکن عمومی منتشر و پس از آنکه در یک فروش خصوصی از ژانویه 2018 تا مه 2018 به طول انجامید، 25 درصد از توکن‌های RNDR  به عموم افراد فروخته شد، 10 درصد به RNDR Reserve  و 65 درصد نیز به‌منظور کمک‌رسانی به تعدیل جریان عرضه و تقاضای شبکه اختصاص یافت.

پس از این که دریافتیم ارز دیجیتال RNDR چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند، در انتها به ولت‌هایی که برای نگهداری آن مناسب است اشاره خواهیم کرد.

 کدام کیف پول‌ها برای نگهداری RNDR مناسب است؟

از مناسب‌ترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال RNDR می‌توان به تراست ولت، Ledger  و Trezor اشاره کرد.

معرفی ارز دیجیتال بت، مشابه عملکرد رندر توکن

مبنای کار توکن بت بر اساس میزان توجه (Attention) کاربران است. در مدل ارائه شده توسط تیم بت، توجه کاربران ارزشمند خواهد بود تا «آلودگی الکترونیکی» در صفحات وب برای کاربر اتفاق نیافتد. برای بهبود کارایی تبلیغات دیجیتال، پلتفرم و واحد مبادله جدیدی نیاز خواهد بود. برای خرید ارز دیجیتال بت می‌توانید از سایت بیت پین اقدام کنید.

 

به همین منظور مرورگر جدید تحت عنوان بریو (Brave) توسط تیم بت توسعه یافته تا با تمرکز بر روی حریم خصوصی، مسدودکردن تبلیغات آزاردهنده و ردیاب‌ها تجربه جدیدی از وب‌گردی در اختیار کاربر قرار دهد.

 

در حال حاضر مرورگر بریو (Brave) تنها مرورگری است که از توکن بت برای مبادله ارزش استفاده می‌کند. این مرورگر توسط تیم بت توسعه یافته است.

بیسیک اتنشن توکن به صورت یک توکن کاربرد پذیر و بر پایه استاندارد ERC20 اتریوم است. طبق سایت بت، این توکن یک ارز دیجیتال، اوراق بهادار یا یک کالا نیست و تنها ابزاری برای مبادله ارزش بین سه گروه از افراد ذکر شده است.

 سخن پایانی

شبکه اشتراک‌گذاری غیرمتمرکز Render Network می‌تواند از طیف قابل‌توجهی از صنایع و موارد استفاده بهره‌مند شده و برخلاف پروژه‌هایی که صرفاً ادعای راه‌حل همه‌جانبه‌ای برای دنیای بلاک‌چین را دارند و کاربران قادر خواهند بود هر چیزی را بر بستر آن بسازند، Render روی یک زیربخش خاص و بهره‌گیری از   GPU متمرکز بوده و راه‌حلی کارآمد برای نیازهای محاسباتی رو به رشد قلمرو دیجیتال ارائه کرده است.

در این متن سعی کردیم تا به این سؤال پاسخ دهیم که ارز دیجیتال RNDR چیست و از همه جوانب آن را بررسی کنیم.

 پرسش‌های متداول!

·        ارز دیجیتال RNDR چیست؟

توکنی مبتنی بر اتریوم است که به شبکه Render قدرت داده و پردازش گرافیکی توزیع شده را امکان‌پذیر خواهد کرد.

پست بعدی

حرفهای مرد49 ساله ای که پدرش را کشت: قرار بود در یک فیلم با تام کروز همبازی بشوم و 300میلیارد دلار دستمزد بگیرم که قتل پدرم همه چیز را خراب کرد

د آوریل 10 , 2023
ایران نوشت: روز پنجشنبه 17 فروردین امسال دختر جوانی در تماس با مأموران کلانتری 131 شهرری ادعا کرد که برادرش به او زنگ زده و از کشتن پدرشان خبر داده است. بدین ترتیب تیمی از مأموران کلانتری برای تحقیق پای در محل گذاشتند و با توجه به کشف جسد در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000