ورود قلعه‌نویی برای حل معضل مالی استقلال!

سرمربی تیم ملی برای رفع مشکلات مالی استقلال پیش قدم شده و تلاش کرده جلسه‌ای را میان مدیران و معاون رئیس جمهوری ترتیب بدهد.

ورود قلعه‌نویی برای حل معضل مالی استقلال! کد خبر: 604095 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ ۱۱:۳۰:۳۳ اعتمادآنلاین |

در شرایطی که مدیران استقلال در تلاش برای پیدا کردن منبعی به منظور پرداخت مبلغ غرامت به آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی هستند و در این زمینه توفیقی نداشته‌اند، در یکی دو روز گذشته، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی تلاش کرده جلسه‌ای را بین مدیران این باشگاه و محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور ترتیب بدهد.

به گزارش ورزش سه، هنوز مشخص نیست این جلسه برگزار شده و به نتیجه‌ خاصی رسیده یا نه اما استقلالی‌ها در فاصله اندک تا سر رسیدن مهلت پرداخت به دنبال معجزه‌ای برای جور شدن این پول و انتقال آن‌ به قطر برای واریز به حساب استراماچونی هستند تا خود را از شر این بدهی سنگین خلاص کنند.

پست بعدی

کاهش خرید میوه در ایام نوروز/ مردم دیگر سبدی خرید نمی‌کنند

د مارس 27 , 2023
ایلنا نوشت:نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خاطر نشان کرد: مردم خرید میوه را به ۲ روز پایانی اسفند موکول کردند چراکه دیگر مانند گذشته سبدی میوه خرید نمی‌کنند و از آنجایی که نوروز امسال با رمضان مصادف شد حجم خرید میوه کاهش چشمگیری کرد. اسماعیل مرادیان ، با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000