علما و فقها مهم‌ترین مخاطب رهبری در جهاد تبیین‌ هستند؛ پس آرایش جنگی بگیرید

علما و فقها مهم‌ترین مخاطب رهبری در جهاد تبیین‌ هستند؛ پس آرایش جنگی بگیرید کد خبر: 599138 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۱:۲۰:۳۳ اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری مهم‌ترین مخاطب رهبری در جهاد تبیین را علما و فقها معرفی و تاکید کرد آنان باید آرایش جنگی بگیرند!

به گزارش همشهری، ماجرای جهاد تبیین را نباید صرفا در حد شبهه و شایعه دید. نباید تنها در موضوعات خبری و در مقابل دروغ‌پراکنی‌ها دید. جهاد تبیین اصل اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که شاید مهم‌ترین مخاطب آن علما و فقها هستند. به تعبیر رهبرانقلاب هم خود ورود کنند و هم باید از جهادگران جوان عرصه جهاد تبیین با پشتوانه‌های نظری حمایت کنند.

سیاست‌های راهبردی انقلاب را هدف گرفته است. مثل تضعیف مردم‌سالاری و تخریب اعتماد مردم به حاکمیت. یا ایجاد ناامیدی از آینده‌ یا پشیمانی از راه طی شده و یا تضعیف دلبستگی مردم به دین و اخلاق و معنویت. از سوی دیگر هیچ امری در انقلاب اسلامی پیش نمی‌رود مگر با گفتمان‌سازی‌ و ایجاد فرهنگ و نهادسازی اجتماعی. چرا؟ چون هیچ فضیلتی قرار نیست اجباری باشد و باید با خواست و اراده مردم محقق شود. مسئله روشن است. علما و فقها نیز باید آرایش جنگی بگیرند و مثل همیشه پیشرو باشند.

پست بعدی

درس گرفتن از حادثه پلاسکو؛ آغاز تخلیه آتش‌نشانان از ساختمان ۱۵۳/ جزئیات

ش فوریه 25 , 2023
مهر نوشت: عملیات تخلیه آتش‌نشانان از ساختمان ۱۵۳ به‌دلیل عدم استحکام سازه در حال انجام است. عملیات تخلیه آتش‌نشانان از پشت‌بام ساختمان حریق‌زده ۱۵۳ خیابان بهار آغاز شده است. برخی گمانه‌زنی‌ها از عدم استحکام سازه در اثر تداوم آتش و حرارت بالا بویژه در طبقه منفی ۳ ساختمان حکایت دارد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000