قیمت جدید گوشت مشخص شد/ منتظر ریزش قیمت گوشت قرمز باشیم؟

قیمت جدید گوشت مشخص شد/ منتظر ریزش قیمت گوشت قرمز باشیم؟

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، از عرضه گوشت گرم گوسفندی و گوساله از (یکشنبه) ۳۰ بهمن با قیمت مصوب در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایوب فصاحت اعلام کرد: از فردا به‌طور محدود گوشت گرم گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی را ۲۳۲ هزار تومان، گوشت گوساله داخلی را بین ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان و گوشت وارداتی را زیر این قیمت اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

ویدئو| یک مدرسه در کوهدشت بدون زلزله فرو ریخت!

ی فوریه 19 , 2023
کد خبر: 597900 | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۰۷:۴۵:۰۰ اعتمادآنلاین | چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ مدرسه امام خمینی (ره) روستای چنارعلیا آزادبخت در فاصله یک کیلومتری شهر کوهدشت فرو ریخت. با توجه به‌ مراسم خاکسپاری یکی از اهالی روستا که رحمت خداوند بر او باد دانش آموزان این مدرسه سری بعدظهر در کلاس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000