چه کسی مولوی عبدالواحد را به قتل رساند؟/ ربایش توسط پژوی بدون پلاک و شلیک سه گلوله به سر وی

اعتمادآنلاین|

شمس آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش گفت:مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

به گزارش میزان، مهمترین بخش های این گفت‌و‌گو را در ادامه می‌خوانید:

  • بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.
  • امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.
  • بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است.
  • پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 1

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

iهشدار مدیرمسئول روزنامه «اطلاعات» درباره ایران دل‌بستن به دولت چین

ج دسامبر 9 , 2022
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشت:مصاحبه تلویزیون چین با رضا پهلوی و موارد مطرح شده در بیانیه مشترک چین و عربستان، پیام‌های روشنی را در مناسبات ایران و چین دارد. سید عباس صالحی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشت: مصاحبه تلویزیون چین با رضا پهلوی و موارد مطرح شده در بیانیه مشترک چین و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000