رسوایی زن خیانتکار با عکس‌های خصوصی

اعتمادآنلاین|

زنی که می‌گوید به دلیل خلاء عاطفی با مردی غریبه وارد رابطه اینترنتی شد، در نهایت مورد سوء استفاده قرار گرفت و از پلیس کمک خواست.

به گزارش اعتماد آنلاین، زن جوان وقتی به پلیس فتا استان خراسان رضوی مراجعه و شکایتی را مبنی بر اخاذی مطرح کرد، توضیح داد به دلیل اختلاف زناشویی و در پی آن خلاء عاطفی در فضای سایبر با مردی که خود را انسانی دردآشنا معرفی کرده و با صحبت‌های دلنشین موفق به تسکین تألمات روحی وی شده بود، آشنا شد. سپس این مرد با جلب اعتماد او اطلاعات شخصی و خصوصی وی را بدست آورد و به بهانه ارسال هدیه، آدرس خانه وی را نیز گرفت و در نهایت با داشتن تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی با تهدید به انتشار و افشاگری تا مبلغ 3 میلیارد ریال از وی اخاذی کرد.

کارشناسان اداره مبارزه با جرایم غیراخلاقی پلیس فتا بعد از شنیدن اظهارات زن جوان اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با استعلام فنی و پلیسی از مبادی لازم و همچنین طی تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی عامل مزاحمت شدند و او را دستگیر کردند.

با توجه به اعتراف متهم و ابزار دیجیتال ضبط شده از وی مشخص شد این مجرم سایبری با سوء استفاده از احساسات و عواطف برخی کاربران فضای سایبر در شبکه‌های اجتماعی صرفا با ادبیات ویژه وخاص نسبت به جلب اعتماد و دستیابی به اطلاعات خصوصی قربانیان خود اقدام کرده و در نهایت با برداشتن نقاب، فاز نهایی نقشه خود را پیاده و مبالغی را اخاذی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سعیدی، نماینده چابهار : حتی نمی‌گذارند من به عنوان نماینده مجلس حرف بزنم / این حرف که زمان من به پایان رسیده بود، دروغ است

س نوامبر 15 , 2022
رویداد۲۴ نوشت: معین الدین سعیدی گفت: کشف حقیقت، کار سختی نیست و دوستان بیایند و فیلم را بازبینی کنند تا مشخص شود که من دو دقیقه صحبت کردم یا نه؟ دقایق پایانی نوبت عصر جلسه یک‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، هنگامی که معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار از زمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000