سیب درختی اشنویه به شمال ایران صادر شد

اعتمادآنلاین|

سیب درختی حدود 7500 نوع و گونه مختلف در جهان کشف شده است که کشور انگستان تنها 200 نوع از این میوه را پروش داده و از آن محصول برداشت می کند.

سیب درختی اشنویه

سیب دارای آنتی اکسیدان فراوان بوده که موجب می شود سیستم ایمنی بدن تقویت شود از این رو بدن می تواند در مقابل برخی بیماریهای فصلی مانند سرما خوردگی مقاومت خوبی را نشان دهد و ویتامینهای c موجود در آن می تواند برای التهابهای بدن بسیار موثر باشد.

طبق تحقیقاتی که انجام شده نشان داده سیب درختی اشنویه می تواند در برابر سلولهای سرطانی مقاومت زیادی داشته باشد.

ظروف نقره کریستال

جالب است بدانید یکی از ظروفهایی که امروزه کاملا عاری از هر گونه میکروب و باکتری است می باشد ظروف نقره کریستال است که با طرحهای مختلفی همچون: گل نقره که در حال تولید می باشد.

برخی از ظروف اگر در آن مواد غذایی گرمی ریخته شود منجر به بوجود آمدن یک سری از مواد سرطانی می شوند اما این ظروف نقره کاملا برعس عمل می کند و هنگامی در آن ماده گرمی ریخته می شود این قابلیت را دارد که به طور کامل باکتریها را از بین ببرد.

2

خرید سرامیک خام

از سرامیک برای تهیه انواع مجسمه و آثار هنری استفاده می شود که تهیه این محصول به صورت خام بسیار دارای صرفه اقتصادی می باشد.

امروزه خرید سرامیک خام ارزان به گونه ای است که مواد و متریال تهیه سرامیک با هم مخلوط شده و در قالب گیری های مشخص قالب گیری شده و آماده مرحله پخت می باشد که در این مرحله می توان هر طرح و نقشی که دلخواه می باشد را روی آن پیاده نمود و حتی با لعاب شیشه ظرافت و زیبایی بخشید.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ثبات در بازار مسکن ادامه خواهد داشت؟

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| رامین گوران، کارشناس بازار مسکن اظهار کرد: یک بخش از آرامش کنونی بازار مسکن شهر تهران به ثبات قیمت نهاده‌های ساختمانی مربوط می‌شود. حتی در برخی مصالح کاهش قیمت داشتیم که مقداری در افت انتظارات تورمی بازار مسکن موثر بود. به گزارش ایسنا، این کارشناس بازار مسکن با بیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000