کویت خواهان روابط دوستانه و همکاری با ایران است

اعتمادآنلاین|

شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت که به نمایندگی از امیر این کشور در نشست سران اتحادیه عرب در کشور الجزایر حضور دارد در بخشی از سخنرانی خود در خصوص روابط با ایران گفت: کویت خواهان روابط دوستانه و همکاری با ایران بر اساس احترام به قوانین بین المللی، عدم دخالت در امور داخلی، احترام به حاکمیت کشورها و اصل حسن همجواری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، وی همچنین گفت که موضع ثابت کشورش حمایت از آزادی کشتیرانی در آب های بین المللی و محکومیت انواع دخالت های خارجی در کشورهای عربی است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان همکاری با کشورهای عربی و حل اختلافات از طریق گفت وگو و راه های مسالمت آمیز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش دو برابری قبض برق و گاز در انگلیس

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| جان پتی‌گرو، مدیرعامل شرکت ملی توزیع برق انگلیس، اعلام کرد: بسیاری از خانوارها در این کشور در فصل زمستان پیش رو با مشکل جدی در پرداخت قبوض برق و گاز خود روبرو می‌شوند؛ چراکه این قبوض با وجود تلاش دولت در کنترل قیمت، تا دو برابر نسبت به سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000