هشدار عجیب یک رسانه انگلیسی به هواداران تیم ملی

اعتمادآنلاین|

طبق گزارش نشریه «سان»، آخرین توصیه وزارت خارجه برای بیش از ۳۰۰۰ طرفدار انگلیس که قصد سفر به قطر را دارند این است که هیچ‌یک از آنها نباید در ملاءعام دست یکدیگر را بگیرند!

به گزارش خبرورزشی، در حالی که ۱۵ افسر ویژه پلیس بریتانیا به عنوان ایجاد حائلی بین هواداران و نیروهای محلیِ بیش از حد متعصب به قطر اعزام شده‌اند تا هر نوع تنش احتمالی را کاهش بدهند، از حامیان خواسته شده که از تحریک مقامات قطری خودداری کنند.

قطر پلیس بیشتری از ترکیه و پاکستان برای کمک به کنترل جام‌جهانی جذب کرده است. و مارک رابرتز، رئیس پلیس چشایر، پلیس برتر فوتبال بریتانیا، گفت: «افسران ما آنجا خواهند بود تا در صورت نیاز تلاش کنند تا اوضاع را آرام کنند. ما فقط می‌خواهیم مراقب هوادارانمان باشیم. آخرین چیزی که ما می‌خواهیم این است که کسی به طور ناخواسته باعث توهین شود، بنابراین اگر متوجه چنین چیزهایی شویم سریع وارد عمل می‌شویم و تنش‌ها را کاهش می‌دهیم. من به هواداران نمی‌گویم چه کاری انجام بدهند یا ندهند اما قطر مکانی آرام است. در آنجا زیاد صدای فریاد نمی‌شنوی. درگیری‌های زیادی را مشاهده نمی‌کنی، آنها تمایل دارند مردمی بسیار مودب باشند. اما احتمال ایجاد سوءتفاهم بسیار بالاست.»

جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس، به هواداران انگلیس توصیه کرده که در سفر خود به قطر محترمانه رفتار کنند، اما اظهارات او باعث واکنش شدید گروهی از هواداران شده است. همچنین به همسران و نامزدهای فوتبالیست‌های انگلیسی هم لیست بلندبالایی از بایدها و نبایدها داده شده تا در قطر از هر احتمال کوچکی برای بروز مشکل جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 1

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

انتخابات اسرائیل؛ ۶۹ کرسی سهم لیکود، ۴۷ کرسی سهم حزب «یش عتید»

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که ۸۴ درصد از آرای انتخابات سراسری در این رژیم شمارش شده است. به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، بنا به آخرین آمار، بلوک «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، همچنان پیشتاز است. همچنین آمار جدید نشان از آن دارد که احزاب بلد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000