قانون‌گرایی و مشکلات بهائیت در ایران

قانون‌گرایی و مشکلات بهائیت در ایران

شماره بیست و دوم فصلنامه بهایی‌شناسی که نشریه‌ای فرهنگی, اجتماعی در نقد بهائیت است به مدیرمسئولی عبدالحسین فخاری و سردبیری مهدی هادیان منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین شماره جدید فصلنامه بهایی‌شناسی با تصویری از برندن کوک منتشر شده است. در این شماره گفتگویی با این پژوهشگر غربی انجام شده که در آن تشکیلات بهایی مورد انتقاد قرار گرفته است. کوک بر آن است که بهائیت آن چیزی نیست که بنیان‌گذارانش ادعا می‌کردند.

«قانون‌گرایی در عمل راهکار حل مشکلات بهائیت در ایران»، «امام دوازدهم شیعیان در رساله‌ای متقدم از اهل سنت؛ تحلیل نگاه تاویلی بابیان و بهائیان به بازگشت مسیح موعود» نوشته سید مقداد رضوی، «وحدت عالم انسانی در ترازوی نقد؛ بررسی اصل وحدت عالم انسانی از اصول دوازده‌گانه بهائیت» نوشته محمدعلی فلاح علی‌آباد، «تاریخ بی‌غرض» نوشته سید محمد هادی سجادی «بررسی تحریف در کتب بهائیت» نوشته مریم خردمند، «مفاوضات در ترازوی نقد» نوشته حمید سدهی، «مقدمه ادوارد براون بر کتاب زندگی و تعالیم عباس افندی» نوشته محمدرضا گیاه‌پور و «بهائیان در پاکستان» نوشته محمد گوگانی و حمید فرناق از جمله مقالات منتشر شده در شماره بیست دوم مجله بهائی‌شناسی است.

۶۵۶۵

پست بعدی

ادعای عجیب یک کارشناس: نوجوان کف خیابان تحت تاثیر بازی‌های رایانه‌ای است

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| بابک کرباسی، کارشناس حوزه بازی‌های رایانه‌ای گفت: متأسفانه امروز نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله تحت تأثیر یک سری بازی‌ها و ادبیات بازی‌ها و خشونت بازی‌هاست. به گزارش مهر، او افزود: این نوجوانان از هشت سالگی در مدارس دولت یازدهم و دوازدهم، تحت سیاست‌های آموزشی تربیتی دولت و توسط بنیاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000