به کشور‌های منطقه نیز پیشنهاد دادیم به جای بیگانگان امنیت منطقه را ما تامین کنیم

اعتمادآنلاین|

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم گفت : نیروی دریایی سپاه پاسداران ، یگانی ویژه است که دست به ماموریت های ویژه می زند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی سردار تنگسیری را در ادامه می خوانید:

*نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از ۳۲ کشتی پشتیبانی نظامی می ‎کند و برای جلوگیری از دزدی دریایی کشتی‌های تجاری و غیرتجاری ایرانی را همراهی می‌کند.

*خلیج‌فارس متعلق به تمام کشور‌های این منطقه است ، طولانی‌ترین مرز‌ها در سواحل خلیج فارس متعلق به ما است. به کشور‌های منطقه نیز پیشنهاد دادیم تا به جای نیرو‌های بیگانه امنیت منطقه را ما فراهم کنیم.

*جمهوری اسلامی ایران از زمان تاسیس تاکنون به هیچ یک از کشور‌های خلیج فارس تعدی نکرده است، هنگام یورش داعش به عراق و سوریه از این دو کشور دفاع کردیم.

*دشمنی با جمهوری اسلامی ایران از دومین روز پیروزی آن آغاز شد، دست دوستی و برادری به سمت کشور‌های منطقه دراز می‌کنیم، اما به هرگونه تجاوزگری پاسخی مضاعف می‌دهیم.

*اگر بیگانگان به امنیت منطقه اهمیت می‌دادند زیردریایی‌های هسته‌ای ورد منطقه نمی‌کردند، ترامپ گفت که عربستان گاو شیرده است و هر وقت شیرش تمام شود آن را سر می‌بریم ، حال آنکه ما عربستان را کشوری مسلمان می‌دانیم.

*طبق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بر توانایی‌های خود تکیه کردیم و نتایجی خیره‌کننده به ثمر رساندیم. ما افتخار می‌کنیم که تمام سلاح‌های ما ساخت ایران است و می‌توانیم شکستی سخت به دشمنانمان وارد کنیم.

*انواع پهپادها ، موشک‌ها و سیستم‌های الکترونیکی بسیاری تولید کرده ایم. در آینده نزدیک از دستاورد‌های شگفت انگیزی خبر خواهیم داد.

*وجه تمایز جمهوری اسلامی این است که نمی‌پذیرد حق او تضییع شود بلکه با قدرت آن را باز پس می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : از امروز به آمریکا و اتحادیه اروپا، وکالت می‌دهم ...

د اکتبر 24 , 2022
زمستان سختی در پیش است! سرلشکر محمد حسین باقری ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: اتحادیه اروپا ۴ روز پیش به دلیل آنچه که «ارسال پهپادهای بدون سرنشین از ایران به روسیه» نامیده، نام اینجانب را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است! […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000