آماده باش ناوها و شناورهای روسیه برای مقابله با موشک کالیبر به اوکراین

اعتمادآنلاین|

وبگاه «پراودا» به نقل از نیروی دریایی اوکراین نوشت که روسیه ۱۷ فروند کشتی جنگی و شناور را در دریای سیاه، دریای آزوف و دریای مدیترانه در حال آماده رزم نگه داشته و این شناورها در مجموع به ۱۰۰ تیر موشک کروز «کالیبر» مجهز هستند.

به گزارش فارس، طبق ادعای منابع نظامی اوکراین دو شناور مجهز به پرتابگر‌های موشک کالیبر با مجموع ۲۴ تیر موشک در دریای سیاه مستقر هستند و قرار است از آنها برای حمله موشکی به اوکراین استفاده شود.

در دریای آزوف، روس‌ها به کنترل ارتباطات دریایی ادامه می‌دهند و دو کشتی و قایق را در حالت رزمی نگه داشته‌اند. در دریای مدیترانه نیز نیروی دریایی روسیه ۱۳ فروند کشتی، مجهز به پنج پرتابگر موشک کالیبربا ۷۶ تیر موشک را اماده نگه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

این مجری معروف صداوسیما هم رفتنی شد؟+ عکس و جزییات

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| امروز، یکشنبه خبری مبنی بر خداحافظی گوینده خبر ۲۰:۳۰ در فضای مجازی منتشر و علت این تصمیم هم اختلاف‌های موجود در معاونت سیاسی عنوان شد.حالا معاونت سیاسی سازمان صداوسیما در توضیحی خداحافظی یازرلو، گوینده اخبار را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: «در پاسخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000