امیرعبداللهیان وارد ایروان شد

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برای اولین بار بعد از تصدی سمت خود در دولت سیزدهم به ارمنستان سفر کرد.

​به گزارش فارس، وی که در بدو ورود به ایروان مورد استقبال «منتاسا کان صفربان» معاون وزیر خارجه ارمنستان قرار گرفت، قرار است در این سفر با «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان و دیگر مقامات ارمنستانی دیدار و گفت‌وگو کند.

امیرعبداللهیان همچنین در مراسم افتتاح رسمی سرکنسولگری ایران در قاپان هم شرکت خواهد کرد.

وی در بدو ورود به ایروان و در جمع خبرنگاران گفت:

*ایران و ارمنستان موضوعات فراوانی برای همکاری دارند و نگرانی‌های مشترک داریم و برای راه‌حل‌ها تلاش می‌کنیم. به‌دنبال ترسیم همکاری‌های بلندمدت بین دو کشور هستیم و سندی در این سفر ترسیم خواهد شد.

*بسیار خرسندم در یک سال گذشته در راستای تقویت سیاست همسایه محور، حجم تبادلات تجاری در مقایسه با سال قبل به بیش از ۴۳ و نیم درصد رسیده است. امیدواریم سطح بالاتری از تبادلات تجاری بین دو کشور را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توصیه روزنامه فرهیختگان به مسئولان التهاب‌آفرین: حرف نزدن را یاد بگیرید

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه فرهیختگان به بهانه اظهارات اخیر وزیر ارتباطات که گفته بود استفاده از فیلترشکن جرم‌انگاری خواهد شد، خطاب به مسوولانی از این دست توصیه کرده حرف نزدن یاد بگیرند. در ادامه گزارش فرهیختگان آمده است: در این روزها که برخی آن را پساآشوب می‌دانند، یا هر مقطع حساس دیگری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000