فتح الله زاده: آجرلو اختلاس نکرده است

اعتمادآنلاین|

علی فتح الله زاده بعد از یک دوره کوتاه دوری از استقلال دوباره مدیرعامل این باشگاه شد تا بعد از سردار آجرلو سکان مدیریت این تیم را به دست بگیرد. اما این بازگشت ناگهانی حواشی زیادی نیز داشته است.

به گزارش خبرورزشی، مدیرعامل استقلال صحبت های جالبی درباره بازگشت خودش به این باشگاه انجام داده است که مهمترین بخش های آن را در ادامه می خوانید:

*از آجورلو تشکر می‌کنم در این مدت زحمات زیادی کشید. امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. او آدم شرافتمند و دست پاکی است.

*در کار دولتی هیچکس نمی‌تواند بگوید چه قدر هستم یا نیستم. کار است. امروز می‌گویند بیا و فردا می‌گویند برو. هر وقت به من گفتند بیا اطاعت امر کردم و هر وقت گفتند برو گفتم چشم.

*استراماچونی ۶۰ میلیارد و یک بازیکن ۵۰ میلیارد طلب دارد. گفتند یک نفر دیگر ۳۰ میلیارد می خواهد. سازمان لیگ هم می‌گوید ۷۰-۶۰ میلیارد طلب داریم. این شد بیشتر از ۲۰۰ میلیارد بدهی.

*من بازنشسته نشده‌ام، من مطبوعاتی بودم و به دلیل سختی کار می‌توانستم از ۲۰ سال خدمت ۱۵ سال آن را استفاده کنم و ۳۵ ساله بازنشسته شوم، اما از این موضوع استفاده نکردم و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم و بازنشسته نشده‌ام.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ریزش بورس همچنان ادامه دارد

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| شاخص کل بورس امروز 6 هزار و 611 واحد افت کرد و به عدد یک میلیون و 311 هزار و 281 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز 3 هزار و 32 واحد افت کرد و به عدد 376 هزار و 538 واحد رسید. به گزارش ایسنا، نمادهای شاخص‌ساز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000