ولع سفر خارجی ندارم، سفر به روسیه با تأکید معاون اول رئیس‌جمهور بود

اعتمادآنلاین|

لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نود و پنجمین جلسه شورا خطاب به انتقاد مهدی اقراریان در خصوص غیرشفاف بودن سفرهای خارجی با بیان اینکه در کمیته سفرهای خارجی سید احمد علوی و نرجس سلیمانی به عنوان نمایندگان شورا حضور دارند، گفت: هیچ کس ولع سفر خارجی ندارد و سفرها تنها به اجبار و الزام صورت می گیرد. نباید به گونه ای با افکار عمومی سخن گفت که مردم فکر کنند ما دائما به سفر می رویم.

به گزارش ایلنا، وی با تأکید بر اینکه سفر من به روسیه با تأکید معاون اول رئیس جمهور بوده است، اظهار کرد: ما به اندازه شما دغدغه داریم که هزینه ها به درستی خرج شود. اگر سفری صورت می گیرد قطعا آورده های خوبی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یک روزی با آمریکا و اسرائیل یکجا تسویه حساب خواهیم کرد؛ خواهید دید

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه مشترک عهد سربازی در دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش با تبریک ایام آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته انتظامی اظهار داشت: انتظار و اعتقاد به ظهور منجی یکی از مفاهم ریشه‌دار بشری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000