با دروغ‌پردازان کشته‌سازی نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌زاده برخورد کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه جوان کشته شدن مهسا امینی، نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌زاده را بی‌ارتباط به نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و خواستار برخورد با کسانی که آنان را «دروغ‌پردازان» خواند، شد.

روزنامه جوان نوشت: گزارش رسمی پزشکی قانونی، دروغ بودن ادعای قتل مهسا امینی را آشکار کرد و نیز روشن‌شده که مرگ نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌زاده هیچ ربطی به اغتشاشات نداشته، چه رسد به آنکه به دست نیرو‌های امنیتی به قتل رسیده باشند. حال باید دروغ‌پردازانی که بدون کنتور دروغ ساخته و نشر داده‌اند و در مورد چگونگی فوت اینان داستان‌ها سر داده‌اند در برابر قانون پاسخگو باشند. اگر در فتنه‌های گذشته کسی بابت دروغ‌سازی‌ها و کشته‌سازی‌ها در پیشگاه قانون قرار می‌گرفت شاید به این سادگی‌ها این بازی تکراری رخ نمی‌داد. هنوز هم دیر نشده است، با بانیان و دروغ‌پردازان کشته‌سازی بدون کنتور باید با ابزار قانون برخورد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 2

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

رای گیری دو فوریت لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت فردا در صحن مجلس

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| ​جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از لایحه دو فوریتی دولت برای افزایش حقوق کارکنانش صحبت کرد. به گزارش فارس، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: *دو فوریت این لایحه در جلسه علنی فردا، یکشنبه هفدهم مهرماه مجلس به رای نمایندگان گذاشته می‌شود. *در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000