مسئولان با هیجانات دانشجویی با صبر رفتار کنند

اعتمادآنلاین|

مهرداد ویس کرمی در رابطه با اتفاقات اخیر در برخی دانشگاه‌ها بیان کرد: وقتی صحبت از دانشگاه می‌شود، صحبت از محیط علم و دانش است و از همه کسانی که در این عرصه حضور دارند توقعی بیش از سایر اقشار جامعه وجود دارد و اگر بناست نقدی هم صورت گیرد و مساله ای هم وجود داشته باشد، انتظار این است که از روش حل مساله و از طریق گفت‌وگو و دانش حل شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه برخی رفتارها در شأن قشر دانشگاهی ما نیست، تصریح کرد: متاسفانه بعضا هم افرادی از قدیم الایام از بیرون وارد این جمع ها می شوند و مطالبات را به سمت منفی می برند. بد مطالبه کردن به مرگ مطالبه‌گری می انجامد و اگر موضوعی را بد مطالبه کنیم، آن مطالبه حقیقی نیز هدر می رود. بنابراین مطالبه گری در فضای آرام و منطقی و با گفت و گو، صبر و حوصله بهتر به نتیجه می رسد.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: مسئولان باید با هیجانات دانشجویی با صبر و متانت رفتار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سناریوهای تحولات عراق؛ همان همیشگی!

چ اکتبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| سید عماد حسینی- طی چند روز اخیر، دریچه‌های سد بن‌بست سیاسی عراق باز شده تا شاهد سرعت گرفتن تحولات یا به تعبیری ورود به پروسه تشکیل کابینه باشیم. بی‌تردید در دموکراسی‌های واقعی نه آن بن‌بست‌های اختناق‌آمیز و نه این سرعت گرفتن‌های ناگهانی هیچ یک روند سالم و قابل قبولی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000