تا «اطلاع ثانوی»؛ کلاس های دانشگاه شریف مجازی شد

اعتمادآنلاین|

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قتل داماد در دعوا بر سر ارثیه خانوادگی

د اکتبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| مردی که متهم است در جریان درگیری بر سر ارثیه خانوادگی، دامادشان را با ضربه آچار فرانسه به قتل رسانده است، بازداشت شد. ساعت ۱۷ عصر روز شنبه نهم مهر، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد زخمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000