حمله خواهر رونالدو به مردم پرتغال؛ آنها قدرنشناس هستند

اعتمادآنلاین|

تیم ملی فوتبال پرتغال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با یک گل برابر اسپانیا شکست خورد تا از صعود به نیمه نهایی بازماند.

به گزارش ایسنا، بعد از این بازی هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال به انتقاد تند از کریستیانو رونالدو پرداختند و او را مستحق حضور در ترکیب اصلی تیم ندانستند.

کاتیا افیرو، خواهر کریستیانو رونالدو به این انتقادها واکنش تندی از خود نشان داد.

او نوشت: رونالدو خانواده و دوستدارانی دارد که همیشه در کنار او هستند و به شدت از او حمایت خواهند کرد. هر اتفاقی که رخ دهد ما کنار رونالدو خواهیم بود. آنچه که درباره رونالدو رخ داد اصلا من را غافلگیر نخواهد کرد چرا که پرتغالی ها کاسه ای را که از آن غذا می خورند تف می کنند. مدتها است که شرایط اینگونه است.

رونالدو ادامه داد: به این خاطر است که آنها مخالف کسی خواهند بود که تفکر آنها را تغییر دهد. من با تو خواهم بود ای پادشاهم. باید از همه کسانی که به پرتغال کمک کردند قدردانی کرد اما برخی قدرنشناس هستند. کس نیست که در کنار این مرد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تفاوت اعتراضات کنونی با آبان ۹۸ ار نگاه رئیس دفتر روحانی

پ سپتامبر 29 , 2022
منبیان نوشت : واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم گفت : آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت اما امروز بسیار گسترده شده است

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000