دنیای ژوراسیک یک میلیاردی شد

اعتمادآنلاین|

قسمت جدید از فیلم «دنیای ژوراسیک» هم‌اکنون با فروش ۶۲۴ میلیون دلار در آمریکا و ۳۷۶ میلیون دلار در دیگر کشورها پس از فیلم «تاپ گان: ماوریک» در رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

به گزارش ایسنا، «دنیای ژوراسیک: قلمرو» ششمین فیلم در مجموعه فیلم ۲۷ ساله «پارک ژوراسیک» است که «کالین ترورو» کارگردانی آن را برعهده دارد و «کریس پرت» در کنار «برایان دالاس هاوارد»، «سم نیل»، «لارا درن»، «جف گلدبلوم» و «جاستیس اسمیت» در این فیلم بازی کرده‌اند.

ساخته «کالین ترورو» هفتمین عنوان از محصولات کمپانی یونیورسال است که فروشی بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی داشته و سومین اثر در مجموعه فیلم‌های «دنیای ژوراسیک» است که به باشگاه میلیارد دلاری‌های سینمای پیوسته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

9 کشته در حمله مسلحانه به مدرسه‌ای در روسیه

د سپتامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌های روس اعلام کردند: یک فرد مسلح امروز (دوشنبه) وارد مدرسه‌ای در شهر "ایژوسک"، مرکز جمهوری "اودمورتیا" در روسیه شد و اقدام به تیراندازی کرد. به گزارش ایسنا، شمار کشته‌های این حادثه که در ابتدا شش تن اعلام شده بود اکنون به ۹ تن افزایش یافته که شامل پنج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000