سامانه امور مشترکین همراه اول هک شده بود؟

اعتمادآنلاین|

اخیرا بعضی از مشترکان اپراتور همراه اول با انتشار تصاویری از صورتحساب خود، از صفر شدن قبوضشان خبر دادند و این شائبه بوجود آمد که ممکن است سامانه امور مشترکین همراه اول هک یا دچار اختلال شده باشد.

به گزارش ایسنا، با پیگیری‌ها مشخص شد که هکی انجام نشده و ماجرا از این قرار است که قبض‌های این اپراتور سوم هر ماه صادر می‌شود و از بامداد همان روز سوم ماه، صورتحساب مدتی برای تعدادی از مشترکان صفر می‌شود و دوباره بعد از یک ساعت که حساب‌گیری انجام شود، این موضوع حل می‌شود.

مسئله پیش آمده اخیر هم از این قرار بوده که فردی در بین ساعت ۲۴ و ۳۹ دقیقه بامداد، اسکرین شاتی از صورتحساب خود تهیه و برای بقیه ارسال و اعلام کرده که حسابش صفر شده است، درصورتی یک ساعت بعد با مراجعه دوباره وصورتحساب‌گیری مشاهده شده که مشکلی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شناسایی ۴۱۶ بیمار جدید کرونا در کشور / ۱۲ تن دیگر جان باختند

ی سپتامبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آنها بستری شدند. به گزارش ایسنا، به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۸۹ نفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000