4 زورگیر سر بزنگاه به دام افتادند

اعتمادآنلاین|

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 4 زورگیر حرفه‌ای که قصد سرقت یک دستگاه خودروی سواری 206 را در محله امامزاده عبداله داشتند خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری هفت چنار در حال گشت‌زنی در محله امامزاده عبداله بودند که درگیری 4 سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان را با راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 مشاهده و برای بررسی موضوع سریع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو پیکان با مشاهده ماموران سوار بر خودرو از محل متواری شدند، افزود: ماموران سری وارد عمل شده و اطلاعات خودرو متهمان را به کلیه واحدهای گشت اعلام کردند و طرح مهار اجرا و خودروی متهمان متوقف شد. سپس 2 نفر از آنها دستگیر شدند ولی دو متهم دیگر از محل گریختند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: شاکی مدعی بود، متهمان با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری و سرقت خودرو را داشتند که ابتدا با مقاومت شاکی روبه‌رو و سپس با حضور ماموران موفق به سرقت نشداند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان 30 و 38 ساله به کلانتری هر 2 متهم به زورگیری از راننده خودرو پژو 206 با همدستی دو متهم متواری اعتراف کردند و در ادامه تحقیقات پلیسی هر 2 متهم متواری در عملیات مستقل پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

پست بعدی

راه دور زدن تحریم‌ها، تجارت با رمزارزها است

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| «حمید حسینی» رئیس اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی بر این باور است که بهره‌مندی از ارز دیجیتالی در تجارت خارجی، تحریم‌ها را تا حدود زیادی بی‌اثر می‌کند. دی‌ماه ۱۴۰۰، سامانه‌های مبتنی بر بلاک‌چین به تایید وزارت صمت و بانک مرکزی رسید تا در فضای بین‌المللی و در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000