۷ میلیون و ۴۱۹ هزار نفر از طریق سجام سود گرفتند

اعتمادآنلاین|

از ابتدای سال تا کنون، 111 شرکت بورسی یک هزار و 532 میلیارد تومان سود سنواتی 7 میلیون و 419 هزار و 652 سهامدار را از طریق سجام به حساب سهامداران خود واریز کرده اند.

به گزارش تسنیم، همچنین در بین 111 شرکت بورسی، شرکت پتروشیمی فن آوران با پرداخت بیش از 140 میلیارد تومان سود رسوبی به حدود 9 هزار سهامدار بیشترین مبلغ و شرکت لیزینگ پارسیان با واریز حدود 9 میلیارد تومان به حدود 2 میلیون سهامدار بیشترین تعداد سهامدار را در پرداخت سودهای رسوبی به خود اختصاص داده است.

این گزارش می‌افزاید: در این بازه زمانی 136 شرکت بورسی بیش از 16 هزار و 200 میلیارد تومان سود سهامداران خود را که حدود 25 میلیون نفر بوده اند، بدون مراجعه به بانک از طریق سجام واریز کرده اند.

پست بعدی

شمخانی دستور ورود ۵۰۰ سانتریفیوژ به مدار را داد و اسلامی هم عمل کرد، اینها نتیجه زحمات علی‌اکبرصالحی بود

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک کارشناس سیاست خارجی گفته است دستور رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه در عرض یک ساعت ۵۰۰ سانتریفیوژ جدید وارد مدار شود، به پشتوانه زحمات دکتر علی اکبر صالحی بود. بهشتی پور در واکنش به صحبت‌های علی باقری رئیس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000